כוננות שיא: אלפי ערבים חסמו את כביש 1

בעקבות העימותים במסגד, אוטובוסים שעליהם מתפללים ערבים רבים עשו את דרכם לבירה, וכוחות המשטרה שהיו בשטח עצרו את התנועה במטרה למנוע מהם את הכניסה לעיר

מהומות צפויות הערב (שבת) בירושלים, בעקבות פרצת המשטרה למסגד אל אקצה. בעקבות העימותים במסגד, אוטובוסים שעליהם מתפללים ערבים רבים עשו את דרכם לבירה, וכוחות המשטרה שהיו בשטח עצרו את התנועה במטרה למנוע מהם את הכניסה לעיר.

אמש אתמול (ליל שבת) התרחשו הפרות סדר ומהומות ענק בהר הבית בירושלים,עשרות אלף מתפללים שחלקם התעמתו עם כוחות הביטחון,השליכו אבנים וחפצים שונים לעבר הכוחות של המשטרה,שוטר נפגע בפניו מאבן ונפצע בינוני-קשה,בצד הפלסטיני למעלה מ-200 נפגעו בעיקר מאלפ"ה של כוחות הביטחון,מאז האירוע בחמאס ושאר ארגוני הטרור מאיימים להגיב על מה שקרה,וזה לקראת עוד לילה מתוח ולקראת לילה אל קאדר,כוחות הביטחון והמשטרה בכוננות שיא,תוגברו הכוחות גם בגזרת איו"ש,ירושלים,ועזה.

דוברות המשטרה מסרה שבכביש 443 נרשמו שיבושי תנועה בשני הכיוונים, בשל צעדה שהתקיימה במקום.

ערבים רבים הגיעו ברכבים ובאוטובוסים, ובשלב ירדו לכביש והחלו בצעדה לכיוון הבירה. כוחות המשטרה שנמצאים במקום מנסים למנוע מהם להגיע לירושלים. בצד השני של הכביש, הגיעו תושבי מזרח ירושלים בעשרות מכוניות במטרה לנסות ולסייע להם להגיע בכל זאת – מה שהוביל לחסימת הנתיב הנגדי של כביש 1.

גם ברצועת עזה ובעוטף לא שקט. במהלך היום, פרצו 10 שרפות כתוצאה מבלוני תבערה. לפי העדכון של שירותי כבאות והצלה, הושגה שליטה מלאה על כל השרפות, כשרובן היו קטנות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *