לקראת הקמת ממשלת שינוי? בנט נפגש עם עבאס

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ויו"ר רע"מ, מנסור עבאס, נפגשו הבוקר (ד׳) בלשכתו של בנט בכנסת. השנים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הנוכחי.

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ויו"ר רע"מ, מנסור עבאס, נפגשו הבוקר (ד׳) בלשכתו של בנט בכנסת. השנים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הנוכחי. הפגישה היתה טובה.

לאחר מכן, בנט נפגש עם סער ואלקין נפגש עם לפיד במסעדה בתל אביב.

מטעם ימינה נמסר כי בנט ועבאס "דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח  המצב הפוליטי הנוכחי", וכי "הפגישה הייתה טובה". הפגישה הזו משמעותית ביותר על רקע ההבהרה של עבאס בראיון למהדורה המרכזית לפני כשבוע שייקח חלק בהקמת ממשלה רק כשכל הצדדים בה מוכנים לשיתוף הפעולה איתו. "אנחנו לא רוצים להיתקע עם ממשלה שחציה לא מסכימה למה שנבקש – כמו שהיה עם הליכוד וכחול לבן", אמר אז עבאס בראיון. "אנחנו רוצים את ההסכמה של כל הגורמים בקואליציה כדי שנתמוך בה".

 

מהציונות הדתית נמסר: לפני מספר חודשים נפתלי בנט וימינה יצאו לדרך חדשה כשמטרתם החלפת השלטון והקמת ממשלת שמאל בראשותם. מאז הם בקמפיין מיסוך מלא שקרים והאשמות, שנועד לטשטש את הפניית העורף שלהם למחנה הימין ולערכיו.

היום, בזמן שאנחנו עושים כל מאמץ להקים ממשלת ימין, בנט עשה צעד נוסף, מסוכן וחסר אחריות, לעבר הכשרה תקדימית של ממשלת שמאל שנשענת על מפלגות תומכות טרור ורוצחי ילדים והפיכת מדינת ישראל לתלויה בהם ונתונה לסחיטתם.

גדעון ונפתלי, הימין לא יסלח לכם אם תמכרו את מדינת ישראל לאויביה בשביל אינטרסים קטנים ואגו גדול. אתם תיזכרו לדיראון עולם. חיזרו בכם ובואו נקים ממשלת ימין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *