לקראת פיצוץ: גנץ ונתניהו נפגשים בבית הנשיא

‏צוות המשא ומתן של כחול לבן כלל לא הגיע לבית הנשיא. לגנץ נלווה רק דוברו אמיר קורן. לנתניהו נלוו השרים יריב לוין וזאב אלקין

‏בכחול לבן טוענים כי המשא ומתן הגיע לקיצו, אך גנץ ונתניהו נועדים לפגישה נוספת בבית הנשיא:  צוות המשא ומתן של כחול לבן כלל לא הגיע לבית הנשיא. לגנץ נלווה רק דוברו אמיר קורן. לעומת זאת לנתניהו נלוו השרים יריב לוין וזאב אלקין

פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ במעונו של נשיא המדינה נמשכת, זאת לאחר שצוות המו"מ של כחול לבן לא הגיע כמתוכנן.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יצא מהפגישה המשולשת ועתה ממשיכים בה ראש הממשלה ויו״ר מפלגת הליכוד בנימין נתניהו ויו״ר כחול לבן ח"כ בני גנץ בארבע עיניים.

בליכוד האשימו את נציגי כחול לבן למו"מ בכך שהבריזו לפגישה אצל הנשיא. לטענתם בית הנשיא הזמין את שני הצדדים. בכחול לבן אומרים שגנץ הוזמן לבד לפגישה.

ח"כ לפיד כתב בתגובה בטוויטר: בני גנץ יהיה ראש ממשלה וביבי ילך לטפל בתיקיו הפליליים. הניסיונות השקופים של הליכוד לסכסך לא מרשימים אף אחד אצלנו.

בכיר בליכוד התייחס לטענת הבכיר בכחול לבן שאמר כי המו"מ לאחדות הגיע לקיצו: "האשם היחיד בכך שהמגעים לאחדות תקועים הוא יאיר לפיד שמוכן לגרור את המדינה לבחירות נוספות, רק כדי לא לראות את בני גנץ ראש ממשלה".

 

הליכוד מסר בתגובה ללפיד: ‏‎במקום להפריע למאמצי הנשיא לאחדות ומניעת בחירות נוספות, מוטב שתביא טובלרון מהדיוטי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *