לראשונה פתיחת חשבון בנק ב-7 דקות באמצעות אפליקציה ללא צורך בבנקאי

בנק הפועלים משיק שירות חדשני ומתקדם, ראשון מסוגו בישראל: פתיחת חשבון בנק באפליקציה, בתהליך דיגיטלי מלא שנמשך כ-7 דקות, ללא תלות בבנקאי או במוקד טלפוני. החידוש הטכנולוגי העיקרי בתהליך, הוא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של זיהוי פנים "חיות" וטכנולוגיית צילום ופענוח תעודות. בנק הפועלים הוא הבנק הראשון העושה שימוש בטכנולוגיות אלו בפתיחת חשבון, הלוקחות את הבנק לדור הבא של עולם הזיהוי. השקת שירות חדשני זה באה לאחר השלמת שלב הפיילוט בו נפתחו מאות חשבונות בחודשים האחרונים ולאחר אישור בנק ישראל שניתן אמש.
לקוחות חדשים יוכלו להוריד את אפליקציית ניהול החשבון של בנק הפועלים, לפתוח חשבון בנק בקלות מכל מקום ובכל שעה, ולהתחיל לנהל את חשבונם, לקבל מידע ולבצע פעולות באפליקציה. מיד לאחר פתיחת החשבון ייהנו הלקוחות מגישה מלאה לכל השירותים של בנק הפועלים בכל ערוץ שיבחרו – אפליקציה, אתר, סניפי הבנק, מוקד טלפוני ועוד.
בשלב ראשון, פתיחת החשבון באמצעות האפליקציה תתאפשר ללקוחות מעל גיל 18, שהינם בעלים יחידים בחשבון. במקביל, מנהל בנק הפועלים מגעים עם חברות וגופים פיננסיים הבוחנים שימוש בפלטפורמה בתחומים של ניהול תיקי השקעות, משכנתאות ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *