לראשונה- שירות תשלומים באמצעות הנייד ללא מגע

מתבצע תחת סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע

מהפכה בשוק התשלומים בישראל – ישראכרט משיקה לראשונה את שירות ANYPAY – שירות תשלומים באמצעות הנייד, ללא מגע- ב"טאצ'".

בשלב זה השירות יתאפשר לחלק מלקוחות החברה, בעלי מכשיר סלולרי המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד, המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט. התשלום יתבצע בעסקים שכבר עברו לתשלומים בתקן EMV. בישראל מדובר על כ-15,000 עסקים, אך בחו"ל מדובר בפריסה רחבה יותר של בתי עסק ורשתות מסחריות שונות.

זוהי הפעם הראשונה בישראל בה מושקת אפשרות לתשלום בעסקים בנייד ב"טאצ'" על ידי חברת כרטיסי אשראי.

לקוחות ישראכרט לא יצטרכו להוריד אפליקציה חדשה נוספת לטובת שדרוג חווית התשלום בנייד, אלא יוכלו לצרף את כרטיסי ישראכרט שלהם לשירות ANYPAY בתהליך רישום קצר ופשוט באפליקציית "ישראכרט".

התשלום באמצעותANYPAY באפליקציית ישראכרט מתבצע תחת סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע. בנוסף, כל עסקה מדווחת ללקוחות באמצעות הודעת "פוש", בזמן אמת, כאשר הלקוחות יוכלו לעקוב באמצעות האפליקציה אחרי כל היסטוריית הרכישות שלהם.

בשלב הראשון, במהלך החודשים הקרובים ("השקה רכה") יתאפשר התשלום באפליקציה באמצעות מכשירי אנדרואיד, ובהמשך החברה תפעל לאפשר גם ללקוחותיה המחזיקים כרטיסים ומכשירים אחרים ליהנות משיטת תשלום זו, שהינה המתקדמת ביותר בעולם. לעת עתה, ייפתח השירות לכרטיסי 'מאסטרקרד' חוץ בנקאיים ולחלק מכרטיסי 'מאסטרקרד' הבנקאיים.

עד חודש נובמבר השנה יחויבו עסקים בישראל, שמחזור הסליקה הכולל שלהם בשנת 2019 הסתכם ביותר מ-100 מיליון שקל ומעלה, לתמוך בביצוע תשלומים "חכמים" בתקן EMV כאשר בחודשים האחרונים נרשמת הצטרפות מאסיבית גם מצד עסקים שאינם עומדים ברף האמור.

כבר היום יכולים לקוחות ישראכרט לבצע תשלום בטאץ' וללא מגע בעסקים שכבר התקינו את הטכנולוגיה החדשה – בהן הרשתות זארה, דלתא, אופטיקנה, H&M ועוד עשרות אלפי עסקים ברחבי הארץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *