"לתת זמן לאחדות": ריבלין ידחה את ההכרזה על המרכיב הראשון

נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי לדחות את ההכרזה על המעומד שירכיב את הממשלה ליום רביעי הבא בכדי לאפשר לגנץ ולנתניהו לנסות לגבש הסכמה על ממשלת אחדות

נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי לדחות את ההכרזה על המעומד שירכיב את הממשלה ליום רביעי הבא בכדי לאפשר לגנץ ולנתניהו לנסות לגבש הסכמה על ממשלת אחדות, כך דווח בהארץ.

בנימין נתניהו ובני גנץ, ייפגשו עם הנשיא מחר בערב (רביעי) ובאופן מקביל צוותי המשא ומתן של המפלגות ייפגשו. היום, צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן נועדו היום בכפר המכבייה, בניסיון להגיע להבנות לאחר פגישת נתניהו וגנץ אמש בבית הנשיא.

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום כי מפלגתו אינה מתואמת עם כחול לבן או עם הליכוד, וכי לא תיסוג מהתחייבויותיה למצביעים ולא תשב בשום תנאי "עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי".

בפוסט בפייסבוק כתב ליברמן: "ההבטחות שלנו מלפני הבחירות הן התחייבות ברזל גם לאחר הבחירות". הוא חזר על עמדתו כי יש להקים ממשלת אחדות לאומית ליברלית, ועל אף שכחול לבן והליכוד לא זקוקות לאף מפלגה אחרת כדי להקים קואליציה, "ישראל ביתנו צריכה להיות חלק מממשלה כזאת". יו"ר ישראל ביתנו ציין כי חבר מפלגתו ח"כ עודד פורר פגש היום את ח"כ אבי ניסנקורן מכחול לבן, לאחר שנועד אתמול עם השר זאב אלקין מהליכוד.

ליברמן התייחס לפרסומים כי כחול לבן תבקש להחליף את יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, וכתב: "בנוגע לשאלת בחירת יו"ר כנסת או חקיקת חוקים מהותיים, הדבר חייב להתבצע אך ורק לאחר שתתבהר התמונה לגבי הרכב הקואליציה וזהות ראש הממשלה. לגבי כל יתר הנושאים, ההתייחסות שלנו תהיה לגופו של עניין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *