מאחורי הגב: מדוע נתניהו הסתיר מגנץ ואשכנזי את הסכם השלום?

רה"מ בנימין נתניהו נשאל במהלך מסיבת העיתונאים שבה הציג את הסכם השלום עם איחוד האמירויות "למה הוא לא עדכן את גנץ ואשכנזי?"

רה"מ בנימין נתניהו נשאל במהלך מסיבת העיתונאים שבה הציג את הסכם השלום עם איחוד האמירויות "למה הוא לא עדכן את גנץ ואשכנזי?", נתניהו השיב: "שהאיראנים רצו לסכל את המהלך". ברשת תהו האם נתניהו התכוון לכך שהטלפון של גנץ נפרץ במהלך הבחירות, והאם עדיין מצוטטים לו.

הכתבת דפנה ליאל דיווחה כי "בכחול לבן התאכזבו מהדרך של נתניהו שמידר אותם, הקטין אותם ולקח את מלוא הקרדיט לעצמו אבל שמחים מאד מהתוצאה. במפלגה טוענים שאלמלא ההתערבות שלהם לבלימת הסיפוח נתניהו לא היה בוחר בנתיב הזה."

‏חבר הכנסת בוגי יעלון שפרש מכחול לבן תקף את ראש הממשלה ואמר: "אחרי ספין ״הסיפוח״, הגיע תורו של ספין ״השלום״. זה לא יום היסטורי – אלא עוד יום היסטרי בבלפור, כשהנאשם המנסה להמלט מאימת הדין, גם מנסה להסיט את תשומת הלב ממחדליו: מיליון מובטלים, כלכלה קורסת, ותחלואה כל כך גבוהה ממתינים לראש ממשלה, שיחזור לעבודה במשרה מלאה."

במקביל, ‏אבו מאזן שוחח עם הנייה על רקע ההסכם עם האמירויות. לפלסטינים נשאר רק את עצמם, והעצמם הזה מסוכסך עד השורש ומוגבל בעיקר לשיחות טלפון..

גורם אמריקני סיפר לעיתון אל-קודס: עומאן ובחריין יצטרפו לאיחוד האמירויות בהסכם עם ישראל בעתיד הקרוב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *