מאמר המערכת ב"המבשר": "חרדי המצביע לשקד – אינו חרדי"

עורך עיתון "המבשר" בנימין ליפקין במאמר הבוקר: "יהודי חרדי אינו רוצה ואינו יכול לתת את קולו למפלגה שהעומדת בראשו היא אשה שאינה שומרת תורה ומצוות"

האם יש חשש מסחף חרדי לטובתה של איילת שקד? במאמר שפרסם הבוקר בעיתון 'המבשר' עורך העיתון בנימין ליפקין, הוא כותב מדוע על אדם חרדי להימנע מלהצביע עבור איחוד מפלגות הימין בראשות שקד.

"איחוד מפלגות הימין הכריז על עצמו אתמול בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי אינו יכול להיות מקום לשיקול של יהודי חרדי, המקפיד על קלה כבחמורה, בבואו אל הקלפי ביום שלישי י"ז באלול.

בדבריו טוען ליפקין כי חרדי המצביע לשקד – אינו ראוי להיקרא חרדי. "יהודי חרדי אינו רוצה ואינו יכול לתת את קולו למפלגה שהעומדת בראשו היא אשה שאינה שומרת תורה ומצוות. מי שמתפתה חלילה רק להרהר בדבר הצבעה כזו מצהיר על עצמו באותו הרגע כי איננו חרדי.

"האיחוד הנוכחי, מעבר לכך שהוא טומן בחובו תרומה למזעור האפשרות של אובדן קולות מיותרים והרחקה מסוימת של הסיכון של אי עליית שלטון הימין, יש בו גם קריאת כיוון ברורה לכל מי שלא נעול על עצמו ועלול ללכת שבי אחר משאות שווא ומדוחים.

"כדאי גם להזכיר עוד דבר למי שנוטה לשכוח אותו למרות היותו בסיסי ביותר, אולי מפאת החום הכבד והלחות שעלולים לטשטש את צלילות הדעת של אי אלו מיושבי הארץ: העדפת מפלגה שעומדת בראשה אשה שאין לה דבר וחצי דבר עם שמירת תורה ומצוות בזכות עמדתה העקרונית הנכונה בנושאי חוץ ובטחון, כמוה כנגיסה מענגת של שכבת חמאה תוך ויתור מלכתחילה על פרוסת הלחם", הוסיף ליפקין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *