מאתגרים: מפלגת 'ימינה' הגישה הצעת אי אמון במטרה להפיל את הממשלה

במפלגת ימינה מצאו סוף סוף סיבה טובה להגיש את אי האמון שלהם נגד הממשלה שהשאירה אותם באופוזיציה "ממשלת נתניהו-גנץ נכשלה בגיבוש מדיניות להערכות לקראת גל שני של קורונה.

במפלגת ימינה מצאו סוף סוף סיבה טובה להגיש את אי האמון שלהם נגד הממשלה שהשאירה אותם באופוזיציה "ממשלת נתניהו-גנץ נכשלה בגיבוש מדיניות להערכות לקראת גל שני של קורונה. הממשלה מנוקת מהעם. רשלנות, עצלנות וקיבעון מעכבים הקמת מערך בדיקות שימנע שיתוק כלכלת ישראל כתוצאה מסגר נוסף", אמרו במפלגה.

מפלגת ימינה תגיש היום הצעת אי-אמון בממשלת גנץ נתניהו, לטענתם על רקע הכישלון בהערכות לקראת גל נוסף של קורונה. יו"ר ימינה, שר הבטחון לשעבר נפתלי בנט יציג את הצעת האי אמון היום במליאת הכנסת.

מטעם מפלגת ימינה נמסר כי "הממשלה החדשה נכשלה בגיבוש מדיניות לטיפול בקורונה. צורת הטיפול שלה באזרחי המדינה, העסקים הקטנים ובמערך הבדיקות מנותק לחלוטין מהצורך של העם".

בימינה הוסיפו "הממשלה לא מקדמת בדיקות כעניין שבמטרה. אנחנו מבזבזים חודשים יקרים בקצב בדיקות נמוך, מה שמשאיר אותנו במצב של חוסר ודאות, למרות האפשרות להגדיל את היקף הבדיקות לכ-50 אלף בדיקות ביום. זה אפשרי, אך בשביל זה צריך לרצות".

בדברי הסבר לאי אמון כתבו כי "‏ישראל איבדה אפשרות לבצע 60,000 בדיקות ביום. כרגע נעשות רק כמה אלפי בדיקות ביום, באיחור ניכר ובחוסר דיוק. חולים ממתינים ימים ארוכים בבית. משפחות וחברים של תלמידי ספר ״נגועים״ אינם נבדקים. חוזרים מחו״ל אינם נבדקים".

לסיום נכתב כי "זו המציאות שאליה הובילה אותנו הממשלה. וכאן אנחנו נמצאים. זו רשלנות, עצלנות, וקיבעון. ימינה גיבשה עוד בתחילת המשבר תוכנית לאומית לטיפול במשבר הקורונה מבלי לרסק את החברה. תוך שימת דגש על מערך בדיקות והסברה משופר והחייאת המשק הישראלי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *