מבוכה מדינית: אלקין נרדם, פוטין נקרע מצחוק

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה למאבק בנגיף קורונה, והודיע על הקצאת 10 מיליארד שקל ליצירת "רשת ביטחון כלכלית ורפואית" , ועל הפדיחה של אלקין בקרמלין

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה למאבק בנגיף קורונה, והודיע על הקצאת 10 מיליארד שקל ליצירת "רשת ביטחון כלכלית ורפואית" עבור גלי קורונה עתידיים. "סיכמתי עם שר האוצר ליברמן על מתווה להרחבה חד פעמית של מסגרת התקציבית בשנת 2022, במסגרת הפקת הלקחים מהגלים הקודמים", הבטיח בנט.

בנט התייחס לירידה בתחלואה ואמר: "אנחנו יוצאים בימים אלה מגל הדלתא. ירדנו מרף ה-300 חולים במצב קשה הבוקר. לעומת זאת, באירופה וברבות ממדינות העולם 'Winter is coming' והמספרים מזנקים, גם בתחלואה ולצערי גם בתמותה. יש לנו ידע שיכול להיות קריטי עבור מדינות רבות".

ראש הממשלה התייחס בישיבה לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביום שישי: "הגענו לסיכומים טובים ויציבים, ומצאתי אצל הנשיא פוטין אוזן קשבת לצרכי הביטחון של ישראל. שוחחנו גם על תוכנית הגרעין האיראנית, שמצבה המתקדם מעורר דאגה אצל כולם".

בנט התייחס למצב השברירי בגבול סוריה: "הנשיא פוטין ואני שוחחנו על המצב בסוריה כמובן. הרי במובן מסוים הרוסים הם שכנים שלנו מצפון, וחשוב שננהל את המצב העדין והמורכב שם באופן חלק ובלי תקלות".

ראש הממשלה גם חשף פרט מביך מהפגישה עם נשיא רוסיה, וסיפר כי השר זאב אלקין, ששימש כמתרגם, נרדם בזמן המפגש בסוצ'י: "פתאום אלקין נרדם, דחפתי לו מרפק כדי שיתעורר".

אלקין הגיב: סליחה, כשאתה התחלת להירדם ביקשת כוס קפה – לי אפילו כוס מים לא הציעו
בנט השיב: אני מתאר משהו באריכות לפוטין ואז קולט שאלקין נרדם. פוטין נקרע מצחוק.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *