מגעים מתקדמים: אלי ישי נפגש עם עם הרב דרוקמן

יו"ר יחד אלי ישי נפגש אתמול עם הרב חיים דרוקמן בניסיון לחבור לרשימה דתית מורחבת עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי. במקביל, ישי מנהל מגעים גם עם סמוטריץ'

יו"ר יחד אלי ישי נפגש אתמול עם הרב חיים דרוקמן בניסיון לחבור לרשימה דתית מורחבת עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי. במקביל, ישי מנהל מגעים גם עם סמוטריץ', כך מדוח עקיבא וייס בתאגיד.

גורמים ב'יחד' חשפו כבר בשבועות האחרונים למגזין אקטואליק כי ישי נפגש עם מספר רבנים בציונות הדתית שהחלו לגשש על הרצון המשותף להקים בלוק שיאחד את כל רסיסי מפלגות הימין. וכן דיוווחנו על הפגישות עם סמוטריץ.

במקביל, בימים האחרונים מתקיימים מגעים קדחתניים בין בית חבר מועצת החכמים של שס הגאון רבי ראובן אלבז לבין בית הגר"מ מאזוז והבית של חכם שלום במטרה לצרף את יחד לתנועת ש"ס.

ל'אקטואליק' נודע כי בבית הרב אלבז מנסים להביא לפיוס בין המחנות שביניהם שורר דם רע. מספר שליחים בין המחנות נועדו בימים האחרונים לפגישות תכופות שבהם החליפו טיוטות. ביחד מאד היו שמחים לשמוע כי כל המגעים אכן נועדו להביא לסוף הסכסוך.

גורמים בש"ס הביעו סקפטיות לגבי הצלחת השיחות, גורם בתנועה טוען כי בבית הרב אלבז מעוניינים לקדם את משה אבוטבול לכנסת ולפיכך משתמשים בישי "כקלף מיקוח".

ביקשנו את תגובת בית הרב אלבז, ומשם נאמר לנו: "אנו לא משוחחים עם עיתונאים"

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מסכן

    "מדובר באיש נואש ומתוסכל, שמחזר על פתחי מפלגות שונות ומתחנן שייתנו לו מקום בכנסת. ליבנו עליו".

    יוני |
    הגב
  2. אלי ישי

    כמה אתה יכול לרדת נמוך הכל בשביל להכנס לכנסת מתנועה חרדית לתנועה ציונית שלא פעם מרן תקף אותם ואת
    מנהגהם וגם אתה .רק לנקר את העיניים של אריה דרעי .לך תעשה לביתך אוליי שם תהיה יותר מועיל דרכך היא לא דרך מרן זצ"ל ולא מורשתו

    מאיר |
    הגב
  3. אלי ישי

    כן לאיחוד הלאומי-הבית היהודי+עוצמה יהודית לא לשס!

    חרדי ספרדי |
    הגב
  4. למתבונן מהצד, אתה חי באשליות.

    אני הצבעתי בבחירות הקודמות ליחד, אומנם לא נכנסנו לכנסת, אבל גאה בבחירה שלי.
    הצבעתי במונציפאלי יחד ונכנסו שני נציגים, אני שמח על המהפך.
    בבחירות הקרובות אצביע שוב בדרך של יחד, כי אלי ישי הוא נציגו של מרן זי"ע, והוא היחיד שמרן סמך עליו את ידו. אשרינו שזכינו.

    איציק, מצביע יחד בגאווה למען מרן זי"ע |
    הגב
  5. מה יהיה

    איש הזוי שרץ אחרי מפלגות לא חרדיות ואחר כך הוא יגיד שזה רק טכני ילה תעזוב את הרב מאזוז מסכן הרב הזה צדיק מה אתה עושה לו תן לו ללמוד בשקט

    דרור |
    הגב
  6. אלי ישי מבקש ריצרצ עם הבית היהודי

    הרב דרוקמן ביקש מאלי ישי לא לחזור על בקשתו לקיום ריצרצ עם הבית היהודי לשאלת אלי ישי למה נענה שלא חוזרים על בדיחה פעמיים ישי נקרע מצחוק … כמה טיפשות וסכלות במפלגה אחת רוץ ים הבית היהודי תקהל מקום רביעי ואז ייקבע לנצח כמה שווה "מפלגת " יחד כמה בלאגן ודיס אינפורמציה למה שלא ירוץ לבד הרי בחירות קודמות טענתם וגם הפעם אתה טוען ששס ירדה מ11 ל7 בגלל שלא אתה היית בראשות שס כלומר חמישה מנדטים ובנוסף למה חברי הכנסת לא מגעים לשימוע אצל הרב מאזוז ואתה צריך ללכת להתחנן על נפשך אצל אנשים שלא מהזאנר שלך "בית של גויים" אתה מרגיש גיבור על שס כי אתה יודע שאחרי הכל הם לא מההם שמוצאים קלטות או שורפים את המועדון רחמי עלייך ולא פחות על האנשים שיזרקו טת הקולות שלהם לפח ששמו יחד

    מתבונן מהצד |
    הגב