מדהים: הבונקר נגד מתקפה גרעינית שהתגלה מתחת לחדר השינה. צפו

הרהיטים שכיסו את הפתח שקלו בערך 200 ק"ג", סיפרה האשה לצופים ההמומים, "מי שבנה את זה הסתיר את מערכת האיוורור היטב בקירות – ככה שלא רואים כלום".

תושבת מדינת קליפורניה לא האמינה למראה עיניה אחרי שמצאה מקלט מסתורי שהיה חבוי מתחת לרצפה של חדר השינה בבית שלה. היא חשפה בטיקטוק שלה כיצד היא מצאה פיר סודי מתחת לשטיח בחדר השינה שלה לאחר שהזיזה רהיטים בחדר. בעלה נכנס אל תוך הפתח הסודי, למרות שהיא אמרה שהיא הצטמררה מהעכבישים העצומים שהתחבאו שם.

האשה ג'ניפר ליטל תיעדה את כל הגילוי שלה בטיקטוק וחשפה את המקלט שנמצא שם, שכולל חדר שינה ואפילו מערכת אוורור. באחד הסרטונים שבו רואים את הפיר נפתח, היא אמרה: "יש כאן שני דרגשים למיטות. יש פה אפילו משתנה אם אתם צריכים להתפנות".

בתיעוד שבו היא חוקרת את המקלט, אפשר לראות המון לכלוך וסימנים על הקירות ולידם מזווה אוכל: "לא ברור למה בנו את המקלט הזה ככה – חייבים לצאת מהמקלט כדי להיכנס לחדר האחסון היבש". היא אומרת.

לראשונה חשבה שמדובר במקלט שנבנה בזמן מלחמת העולם השנייה, אבל מאוחר יותר היא גילתה שהוא נבנה בכלל אחרי 1951, כך שככל הנראה מדובר במקלט שאמור להגן מפני פצצות גרעיניות סובייטיות – פחד שהיה נפוץ בארצות הברית במהלך במלחמה הקרה.

התיעוד שפרסמה צבר מיליוני צפיות בטיק טוק. "זה מגניב, הכול משומר רק מאובק, אתם צריכים לחדש את המקלט הזה". אמר אחד הצופים. אחרים ביקשו עוד תמונות ועוד תיעוד – והם קיבלו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *