מדוע סירבו ביהדות התורה להצטרף למכתבו של דרעי נגד גנץ?

במשך שעות ארוכות שמרו במפלגה על חשאיות מסויימת, עד אשר הוצפו בפניות של כתבים, בנוגע להתייחסותם הרשמית בעניין ממשלת גנץ המתגבשת. הערב הם החליטו להוציא הודעה בנפרד מזו של ש"ס

באופן תמוהה ושאינו מוסבר עד עתה, חברי הכנסת של יהדות התורה סירבו לחתום על מכתבו של שר הפנים אריה דרעי וסיעת ש"ס, בעניין ההתנגדות לחוק נתניהו, ואי הישיבה בממשלתו העתידית של גנץ וכחול לבן.

במשך שעות ארוכות שמרו במפלגה על חשאיות מסויימת, עד אשר הוצפו בפניות של כתבים, בנוגע להתייחסותם הרשמית בעניין ממשלת גנץ המתגבשת. הערב הם החליטו להוציא הודעה בנפרד מזו של ש"ס.

בהודעת יו"ר סיעת 'יהדות התורה' שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נכתב: "סיעת 'יהדות התורה' לא תצטרף לממשלה המסוכנת בראשות בני גנץ ותפעל בכל כוחה להביא להפלת ממשלה שכזו אם וכאשר תקום, ולהקמת ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו שתשמור על צביונה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית".

סיעת 'יהדות התורה' הודיע בהודעתה כי היא "מתנגדת בתוקף לחוק הפרסונלי שבא בניגוד לרוב עצום בעם שהצביע בעד ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלה. זאת חקיקה אנטי דמוקרטית שאין לה שום מקום בישראל או בשום מדינה דמוקרטית".

ביהדות התורה הבינו שהיגררות אחרי דרעי, מוציאה אותם מעט באור רע. לכן החליטו להפסיק ללכת מקשה אחת עם מפלגת ש"ס ולהכתיב סדר יום משל עצמם, בתקווה להראות לקהל הבוחרים שלהם יכולת עצמאית.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שפרנק יהיה מוביל

    הגזע המשובח בדימיון של הבוז בוזים שנלקח מתורת הגזע בשנות ה100 הקודמת עדין לא שריר וקיים

    בני |
    הגב