כך הפך מאיר פרוש למחולל ניסים • בקליינע בסיקור פורימי ענק

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': בקליינע שוטט בבתי הטייקונים, ומציג לכם סיקור נרחב ממשתה היין אשר נערך בכל עיר ובכל מדינה ומדינה

כטוב ליבו ביין ולאחר שהתפקח קצת משתייה מוגזמת של משקאות נוטפי אלכוהול, התיישב בקליינע לכתוב לכם את חדשות הפורים שיעשו לכם את השבוע. שליח בקליינע לבתי הנגידים בימי הפורים, משיח לפי תומו כי הגבירים הפחיתו את התרומות ובמקום שטרות העניקו שטרות של 20, והיה אחד שהגדיל לעשות, לאחר שערימת השטרות אזלה לו חילק שטרות ממשחק המונופול, לבושתם של השנוררים שעזבו את בתי הנגידים במפח נפש.

אגדה מפורסמת בירושלים מספרת כי יהודי יקר בשם ח"כ מאיר פרוש נוהג לברך את הרווקים שיזכו להקים בית נאמן בישראל ובאותה השנה – נושעים. דבר הישועה התגלגלה לאוזניו של העיתונאי רפי פרלשטיין שעלה ביום הקדוש לביתו של הח"כ הותיק וביקש ברכה לזיווג הגון. פרוש נענה ברצון, אך לא נקב בתאריך.

ואפרופו פרלשטיין, העיתונאי יגיש את מהדורת הערב ברדיו 'גלי ישראל' כל ערב בין 20:00-22:00. התוכנית תעסוק באקטואליה, סיכום חדשות היום ושיחות עם מאזינים. פרלשטיין ישדר בתחנה לצד עבודתו ב'ידיעות ירושלים'.

כל חברי הכנסת של ש"ס השתתפו במשתה היין שערך נגיד עולם התורה, הרב איל משיח המחזיק במניות של אחד האתרים החרדים הגדולים. באירוע נכח בנו של חכם שלום כהן הרב יעקב כהן ויו"ר ש"ס אריה דרעי ששתה לשוכרה, עד שנגיד עולם התורה קרס על ראשו.

ומי שגם התמוטט מרוב אלכוהול הוא ראש עירית אלעד, ישראל פרוש, שערך כמידי שנה את משתה היין שלו בבית באלעד בהשתתפות עיתונאים ובכירי הברנז'ה.
נציגי 'דגל התורה' באלעד: אבי שטרן, משה ברדוגו ואיסר שפירא, הגיעו למשתה היין בביתו של ראש העיר ישראל פרוש.

מנהל מחלקת המכירות של המבשר ציקי פרנק, פינק את הבוס שלו מושי פרוש, במארזיXL עם כיתוב מיוחד של 'המבשר' על פחיות האקסלים.

באותו אירוע חשף יצחק פלדמן, המתקשר הסדרתי, את חולצת הפורים שלו שהודפסה במיוחד לחג הפורים, עם ציוץ עתיק בו הוא מתקשר למרדכי ומברך אותו על ניצחונו על המן הרשע. אושיית הטוויטר החדשה רייזי, דווקא אהבה את החולצה וביקשה מבעלה שבפורים הבא ידפיס לה פורמט דומה – לאחר שבני משפחתה לא התייחסו אליו כיאות במהלך סעודת הפורים.

והצלם שהפך לגימיק לא פחות, הוא שלומי/ת כהן שהתחפש לאשה וזכה לגידופים מירח טוקר, איש היח"צ הכל יכול של עולם המצ'ינג, שמחה נמרצות על התחפושת המשוקצת. כהן שוטט להנאתו ברחובות בני ברק וזכה לתגובות צוננות יותר ופחות. בקליינע מגיש לכם קטעים:

וכאן הוא פוסע כאושיית טוויטר מפורסמת שהחליפה סטטוס


והנה שימען בריטקופף שהתחפש לאורך כל הציר

ברדיו קול ברמה נערך משתה פורים יחד עם המנכ"ל המסור אריאל דרעי שחגג את עם עובדי הרדיו והמאזינים בשידור:


איש העסקים צבי עמר, מנכ"ל רדיו קול ברמה, הגיע במיוחד למשתה הפורים של אלי ישי והעניק לו משלוח מנות מאובזר עם הקדשה אישית.

יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני חגג את משתה היין בביתו עם העיתונאי ישראל כהן ששרד את השלילה והצליח להגיע לכל יעד גם בפורים הזה

דובר הרבנות הראשית קובי אלתר בברית לאחיין שלו בפורים משמש כקוואטר

 

וכך חגג אלי ביתאן את משתה הפורים עם הברנז'אים מבית שמש

אליהו ארנד, עוזרו של מנחם שפירא, זכה ביום הפורים לקבל את ברכת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שהוא מאנשיו הקרובים

הנגיד רמי פלר הגיע יחד עם אלפי תלמידי הישיבות לשמחת הפורים אצל מנהל המחלקה המוניציפלית וסגר"ע ב"ב מנחם שפירא

והצלם דוד זר נצפה קונה דג מעוצב לאחד ממקורביו.

איש הנדל"ן שוקי סלומון חגג ביותר מ-30 סעודות אצל נגידים ואילי הון, הנה חלק מהם: יהודה עמאר איש הנדל"ן של בני ברק, עורך דין אבי הדר, האוליגרך אבישי נריה, ועו"ד אריאל רוט

והנה שוקי עם אלעזר אופק, אחד הקבלנים הבני ברקים שמצטייר כקשוח, אך הוא אדם "קול" בפנימיותו


עיתונאים ואנשי ספרא הגיעו במהלך הפורים לבית סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר

וכאן הוא עם יעקב ריבלין וארי קלמן


רונן גרוס (קול ברמה ואקטואליק) במסיבת פורים אצל מלך עולם הפרסום החרדי יגאל רווח. ובאותה מסיבה ישראל קליין, עורך ומנהל הדיגיטל ב'קול ברמה' לגם כוס אחר כוס עד דלא ידע….

סגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל הגיע במהלך חג הפורים לבית ח"כ מיכאל מלכיאלי, והשנים נצפו לומדים 'ילקוט יוסף'


והנה הליץ שהחליט להתחפש לר' שולם בער

והנה משתה היין של מרדכי בן דוד בפורים, ברקע הזמר בני פרידמן מנצח על שמחת הפורים. בצילום: הצלם ברוך עזגאווי עם המלך.

וזה המשתה של גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי

והמוליטי מיליונר, אבישי נריה, נצפה במופע צמאה בתל אביב יחד עם בנו

 

והשבוע בברודווי מנהטן נערך הדינר השנתי לסנטר לילדים מיוחדים. מיטב האוליגרכים היהודיים של ניו יורק עשו כבוד. לבקליינע נודע כי שולחן בדינר נמכר בלפחות 50,000 דולר. המשתתפים נהנו ממופע אינטימי של יעקב שוואקי עם תזמורת מיני סימפונית וארוחת גורמה משובחת. צילום: ברוך עזאגווי

בשבע ברכות האחרון של אלי גולדמן נאמנו של הגר"ד לנדו, נצפו בסלפי משותף חבריו הקרובים יעקב בן שלמה ורועי אוסדיטשר

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *