מהלך מעניין: תהודה בינלאומית, עשרות שפות ומטבעות

500 שלוחי חב"ד התאגדו לקמפיין גיוס המונים במטרה למקסם את סיום שנת המס בקרב התורמים | כל הפרטים

רגע לפני סיום שנת המס התאגדו 500 שלוחי חב"ד מכל רחבי העולם לקמפיין גיוס המונים משותף על מנת למקסם את שנת המס שמסתיימת בסוף השנה האזרחית.

מי שעומד מאחורי הקמפיין הם קרן צ'רידי ומספר פילנטרופים יהודים אשר העמידו תרומה של מיליון דולר לבתי חב"ד שמשתתפים בקמפיין

בין הפילנטרופים שהתגייסו נמצאים, יצחק מיראשווילי, אלי ופריידה נאש, דוד ואדה שוטנשטיין וג'ורג' רוהר.

קמפיין השלוחים שזכה לכותרת 'ימי הנתינה של חב"ד בעולם' יעלה לאוויר ב 8 לדצמבר ויפעל עד ל22 בחודש במטרה לאפשר לכלל התורמים ליהנות מזיכוי המס של סוף השנה.

לדברי ישראל ביסטריצקי, מנהל הפרוייקט בחברת צ'רידי שמובילה את היוזמה, מדובר בקמפיין חסר תקדים בהיקפו. "היוזמה מאפשרת לכל שליח חב"ד בעולם להתאגד יחד עם יתר השלוחים ולהכפיל את כוח הפעילות והפנייה שלהם לציבור התורמים הפוטנציאלים שלהם.

מדובר בפרוייקט בעל תהודה בינלאומית בעשרות שפות ומטבעות שונים כאשר הרעיון מאחורי היוזמה הוא מימוש חזונו של הרבי לאפשר לשליחים לתרגם את הטכנולוגיה ושיתוף הפעולה הבינלאומי לטובת העצמת בתי החב"ד שהם מפעילים בכל רחבי העולם"

בחברת צ'רידי אומרים כי לצורך הפרוייקט הקצו חלק גדול מהמשאבים האנושיים שלהם על מנת לעמוד בשירות ללקוחות. לדברי מנכ"ל חברת צ'רידי שי צ'רבינסקי, הקמפיינים המשותפים הוא צעד נוסף בעולם הקמפיינים לגיוס המונים. בשנה שעברה עשינו קמפיין משותף לכמה עשרות שליחים ובעקבות ההצלחה אנו רואים השנה את הגידול העצום במספר המשתתפים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עבודה מהבית

    בפריסה ארצית לחברה גדולה דרושים אנשי תחזוקה
    עבודה במשרה מלאה בשעות הבוקר/צהריים/ערב במשמרות לבחירה!
    שכר התחלתי מעל 12,500 שח, ליצירת קשר איתנו [email protected]
    אסנת (:

    יוסי |
    הגב