מה ח”כ דוד ביטן חושב על חילול השבת של נתניהו? האזינו

חבר הכנסת דוד ביטן למשה גלסנר במהדורה המרכזית עונה על ענייני הקורונה, על הקואליציה, על חילול השבת וגם: האם בנט מצליח להביא הישגים דווקא לימין?

חבר הכנסת, דוד ביטן, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “נכון לעכשיו הממשלה לא עושה כלום עם נגיף הקורונה, הם רק מדברים ולא מטפלים בכלום. גם אצל נתניהו היו מתים, אבל הוא עשה ככל יכולתו על מנת לטפל בנגיף”.

עוד מביטן לגלסנר במהדורה המרכזית: “בנט הוא ספינולוג, הדלתא זה לא איזה משהו חדש, זה בסך הכל וריאנט. ראש הממשלה לא יכול לנהל הכל לבד, ליברמן ולפיד חייבים לעזור לו. אם הממשלה תמשיך שלא לטפל בנגיף יהיה סגר”.

ח”כ דוד ביטן למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “מקווה שחברי הממשלה הנוכחית ידעו למנוע מיפעת שאשא ביטון לגרום נזקים. ברגע שתהיה מערכת בחירות, אנשים יצאו מהחורים להצביע נגד הממשלה הזאת”.

עוד מביטן לגלסנר במהדורה המרכזית: “אני לא מאמין שהחרדים יצביעו עם הממשלה על התקציב כי הם יותר אופוזיציה מהליכוד. אין עריקים בכלל, גם אם יעבור התקציב לא יהיו עריקים”.

חבר הכנסת, דוד ביטן, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “לדעתי בני גנץ היה רוצה להיות ראש ממשלה בתמיכת הליכוד, הוא רק מפחד שברגע שהוא יגיע אלינו נתניהו יקדים את הבחירות. אני יכול לומר שלדעתי נתניהו והליכוד למדו את הלקח, אם גנץ ירצה להיות ראש ממשלה הוא יקבל והליכוד יתן לו את זה”.

עוד מביטן לגלסנר במהדורה המרכזית: “יש כיום הרמוניה בתוך הממשלה כי יש להם מה להפסיד. אנחנו מעולם לא היינו מוכנים להכניס את רע”מ לקואליציה. כשהליכוד היה בשלטון לא הגזמנו עם הג’ובים כמו הקואליציה הנוכחית”.

האזינו לראיון המלא

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *