מול רבבות מעריצים: טראמפ הבטיח לעתור לעליון על הבחירות

למרות ההפסד הצורב, הנשיא היוצא טראמפ לא מוותר ומבטיח כי יעתור לבית המשפט העליון בטענה לזיופים המוניים שאירעו בבחירות.

למרות ההפסד הצורב, הנשיא היוצא טראמפ לא מוותר ומבטיח כי יעתור לבית המשפט העליון בטענה לזיופים המוניים שאירעו בבחירות.
בשבת האחרונה, התקיימה עצרת תמיכה בהשתתפות הנשיא טראמפ, למען הסנטורים הרפובליקנים קלי לופלר ודייוויד פרדו ממדינת בג'ורג'יה, המתמודדים שוב על מקום בסאנט.

מול עשרות אלפי אנשים, עלו הנשיא טראמפ והגברת הראשונה מלאניה טראמפ לבמה ולקול תשואות הקהל שקרא לעברם USA ו "ארבע שנים נוספות" נשאה הגברת הראשונה דברי תמיכה בבעלה, "תודה שאתם תומכים בנו, הנשיא טראמפ ממשיך להילחם עבורכם כל יום…" והוסיפה, "תחת הנהגתו של בעלי הגבולות שלנו בטוחים, טרוריסטים הושמדו ובמזרח התיכון הסכם שלום היסטורי נחתם, אנחנו קרובים יותר מתמיד לחיסון שיציל מיליוני אנשים…"

קרוב לשעתיים נאם הנשיא טראמפ והתסיס את הקהל כאשר דיבר על הזיופים ההמונים: "אתם יודעים שניצחנו בג'ורג'יה, פלורידה, אוהיו והמון מקומות…אנחנו ניצחנו את הבחירות".

הנשיא היוצא פירט על הונאת הבחירות במדינות השונות, תוך הצגת נתונים וקטעי וידאו, לדבריו, "אם ספירת הקולות הייתה מתבצעת באופן אמיתי והגון, היינו מנצחים ניצחון היסטורי"

טראמפ תקף את המושל הרפובליקני של המדינה בריאן קאמפ, שלא מנע את פרסום תוצאות הבחירות במדינתו ג'ורג'יה, "המושל שלכם יכול היה לעצור את זה בקלות רבה, אם הוא ידע מה לעזאזל הוא עושה." הוא טען כי קאמפ ומזכיר המדינה בראד רפנסברגר "מפחדים מסטייסי אברמס", שהייתה נציגת הדמוקרטים בבית הנבחרים של ג'ורג'יה.

הנשיא הוסיף: "אם הפסדתי, אני אהיה מפסידן מאוד אדיב. אם הפסדתי, הייתי אומר, הפסדתי! נוסע לפלורידה, נהנה מהחיים, מסתובב ואומר לעצמי עשיתי עבודה טובה, אבל אתה אף פעם לא יכול לקבל את זה, כשהם (הדמוקרטים) גונבים, מרמים ושודדים (את הבחירות), אתה לא יכול לקבל את זה”.

טראמפ סירב להכיר בתבוסתו ואמר כי"אני מקווה שאני לא אהיה המועמד, כי אנחנו ננצח ונזכה בבית הלבן שוב", הוא הוסיף: "חבר שלי אמר לי, אתה מוביל בסקרים לנשיאות 2024, אבל אני לא רוצה לחכות עד 2024 , אני רוצה לחזור למה שהיה לפני שלושה שבועות ויעתור לעליון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *