"מושיט את מרפקי לכל הסיעות" : גנץ קיבל את המנדט מהנשיא

יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ קיבל מהנשיא את הרשות להקים קואליציה לאחר שאתמול גייס 61 אצבעות שהודיעו על תמיכתו בו בהם חברי הרשימה המשותפת

יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ קיבל מהנשיא את הרשות להקים קואליציה לאחר שאתמול גייס 61 אצבעות שהודיעו על תמיכתו בו בהם חברי הרשימה המשותפת.
גנץ אמר מיד לאחר מכן: "אני מושיט את מרפקי לכל הסיעות כולל גם לבנימין נתניהו וקורא להם להצטרף אליי ולחבריי בהנהגת כחול לבן העומדים איתי כאיש אחד במסע לריפוי החברה הישראלית. הגיעה השעה גם של בנימין נתניהו להכריע האם הם הולכים בדרך הזאת. הגיעה העת להניח בצד את החרמות ולחבר את כל אזרחי ישראל יחד".

גנץ אוסיף, "אשרת את כלל אזרחי ישראל ואגן על המתיישבים ביו״ש ועל האזרחים הערבים. אקים ממשלת ריפוי מהקורונה ומהנגיף הפילוג והשנאה".

‏גורמים בליכוד ובכחול לבן לספי עובדיה אחרי הטלת המנדט: בקרוב ייפתח מו"מ מואץ לממשלת אחדות. פגישה ראשונה של הצוותים צופיה עוד היום.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו: "עכשיו זה סופי. במקום לטפל במגפת הקורונה, נתניהו עוסק ביחסי ציבור ובניצול המשבר לטובתו האישית." ברגע זה יש דבר אחד ויחיד שחייבים לעשות: לבצע אלפי בדיקות יזומות בקרב קבוצות הסיכון, ובמיוחד לאוכלוסיית בתי גיל הזהב ובתי חולים גריאטריים. נתניהו מוביל לסבב בחירות נוסף בזמן שאנחנו פועלים להקמת ממשלה רחבה לטובת אזרחי ישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *