מזעזע: ח"כ מישראל ביתנו פער פיו נגד מרן הגר"ח קנייבסקי

ח"כ אבידר: "הבאתם אנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם". היו"ר ח"כ אשר: "זו אנטישמיות יש כללי בריאות שוויוניים לסטודנטים ולבחורי ישיבות, אתה משקר"

מהומה בפתח דיון ועדת החוקה על החוק לבידוד במלוניות בעקבות דבריו של ח"כ אבידר על התרת כניסתם לארץ של תלמידי ישיבות.

ח"כ אבידר: "הבאתם אנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם". היו"ר ח"כ אשר: "זו אנטישמיות יש כללי בריאות שוויוניים לסטודנטים ולבחורי ישיבות, אתה משקר".

ח"כ אלי אבידר פנה ליו"ר ח"כ יעקב אשר: "אתה הורג את המפלגה שלך באנטישמיות. המזל שלכם שהרב קנייבסקי מבוגר מדי ולא מודע לשטויות שאתם אומרים. אתם לא מתביישים. אתה צריך להתבייש כי הבאתם את האנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם בבני ברק ובביתר עילית. אתם פושעי ציבור. חסרי אחריות כלפי האזרחים שלכם. מי הכניס נעל"ה? צריך שוויון שכולם ייכנסו אבל אתם דואגים לחרדים. אתה משקר".

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר התפרץ לדבריו: "בושה וחרפה, של נעליך. זו אנטישמיות. הרווחת עוד רבע מנדט של שונאי יהדות?. התרעמתי על השימוש הציני של איווט ליברמן שקרא להקשיב לפרופ' גמזו רק לגבי כניסתם של תלמידי הישיבות ומתעלם מהסטודנטים. זה שימוש ציני מבזה ובזוי".

היו"ר ח"כ אשר הגיב לדבריו: "למה אתה לא אומר אותו הדבר גם על סטודנטים שמגיעים מנעל"ה או "מס"ע"? משרדי הממשלה מביאים אותם ואני מברך על כך. עשו איתם הסכמות על מתווה להביא סטודנטים ואנחנו מבקשים להחיל את אותן הסכמות. לא צריך מלוניות, זה שקר, הישיבות יארחו אותם על פי כל הכללים".

במהלך דברי הבלע שלו נגד בחורי הישיבות בוועדת החוקה הזכיר ח"כ אבידר את שמו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ח"כ יעקב אשר תקף בתגובה: "של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מזכיר את השם הקדוש של מרן שר התורה הרב קנייבסקי, אין לך שום זכות אפילו להזכיר את השם שלו, תתבייש לך!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *