מחדל: במיון בילינסון שהו יחדיו חולי קורונה לצד חולים רגילים

"זה מסוכן לא פחות כי אנשים יכולים להישאר בבתים עם התקפי לב או אירועים אחרים בגלל החשש מהידבקות"

למרות פניות חוזרות ונשנות באמצעות כלי התקשורת השונים ע"י בתי החולים לכלל הציבור, להמשיך ולהגיע לבתי חולים אם יש צורך בכך ללא קשר לקורונה, בכדי לא לסכן חיים ממחלות אחרות שגם הן יכולות לסכן חיים, מסתבר שבבית חולים בילינסון שהו יחדיו חשודים בתסמיני קורונה, לצד חולים אחרים במיון הרגיל של בית החולים.

למותר לציין את הסכנה שבשהייה בחלל אחד עם חולה קורונה גם אם עדיין לא מאומת.

אחד העובדים בבילינסון מבין את זעם המטופלים: "התלוננו כבר כמה פעמים, אבל זה לא עוזר. גם לנו לא מובן מדוע לא שולחים אנשים כאלה לבית החולים השרון. זה מעשה ללא מחשבה תחילה. צריכים לעשות שם בדיקות בחדר נפרד ולא לשלוח אלינו אנשים לבדיקות קורונה. לא בכדי לא מגיעים אלינו מטופלים, אלא החריגים ביותר, וזה מסוכן לא פחות כי אנשים יכולים להישאר בבתים עם התקפי לב או אירועים אחרים בגלל החשש מהידבקות".

מהמרכז הרפואי רבין נמסר בתגובה: "במיון בילינסון פועל מתחם נפרד על פי נוהלי משרד הבריאות – מיון נשימתי שאליו מופנים חולים עם חשד לקורונה. למיון זה נכנס צוות שמתמגן וביציאה פושט את מדיו״.עמדה סטרילית לבדיקת קורונה עמדה סטרילית לבדיקת קורונה "לעניין קבלת החולים״, מוסיפים מהמרכז הרפואי, ״הציבור שמגיע למיון נדרש להתמגן במסיכה ולשמור על מרחק מתאים ובטוח. איש ביטחון נוכח לוודא שתנאים אלה מתקיימים. עד כה התנהלות זו עמדה במבחן המציאות ושמרה על בריאות המטופלים במיון ועל הצוות הרפואי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *