מחשש לזיהום: האברך מבני ברק שברח מבית החולים

לידי 'אקטואליק' הגיע סיפור חסר תקדים על יהודי תושב העיר בני ברק שמיאן להישאר בבית החולים מחשש לזיהומים שעלולים לדרדר את מצבו. כל הפרטים על הסוף הטוב

מגיפת הקורונה הביאה ללא פחות מ-50 מקרי מוות בקרב הציבור החרדי בישראל. יהודים בגילאי ה-40 -70 נקטפו והסתלקו בקול רעש גדול לגנזי מרומים. מרבית מקרי המוות הגיעו מסיבוכי הקורונה ובעיקר מהזיהומים הרבים בבתי החולים בישראל.

לידי 'אקטואליק' הגיע סיפור חסר תקדים על יהודי תושב העיר בני ברק שמיאן להישאר בבית החולים מחשש לזיהומים שעלולים לדרדר את מצבו.

א', אברך מוכר בשנות ה-40 לחייו הובהל לבית החולים תל השומר במצב קל, בהמשך איבד את ההכרה והורדם בבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה, אך למרבה הנס הוא התעורר וחזר לנשום בכוחות עצמו – הרבה בזכות גילו הצעיר שהיווה פקטור חשוב בהחלמה המהירה.

בני המשפחה שדאגו לשלומו הבינו כי המצב יכול להידרדר שוב לאור העובדה כי הוא מאושפז בבית חולים עם חיידקים ששורצים בכל המחלקה, הוא ביקש מהרופאים לעבור לבית החולים אחר, ועל אתר ניצל את ההזדמנות לחזור לביתו. כעת, רעייתו המסורה מטפלת בו במסירות רבה לצד טיפול רפואי ביתי – והוא במצב קל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *