מטורף: נבלני חושף את הארמון הסודי של פוטין בשווי מליארדים. צפו

נבלני שפרסם את התיעוד המרהיב בערוץ היוטיוב הפרטי שלו , זכה בתוך זמן קצר בלבד לעשרות מיליוני צפיות. לטענת נבלני הארמון היקר ביותר בעולם"נבנה "בעזרת תוכנית שחיתות משוכללת הכוללת את המעגל הפנימי הקרוב ביותר לפוטין. "זהו השוחד הגדול ביותר בהיסטוריה". צפו

מנהיג האופוזיציה נבלני חושף לראשונה את הארמון הסודי של פוטין. גודלה של האחוזה של פוטין הוא 78 אלף דונם, פי 39 משטחה של נסיכות מונקו כולה, והיא כוללת בין היתר אולם תיאטרון פרטי, משטח החלקה על הקרח, קזינו, כרמים פרטיים, מגרשי טניס, כנסייה, ומנהרה בין ההרים המובילה ישירות אל הים השחור.

נבלני מעריך שעלות האחוזה היא כ- 1.4 מיליארד דולר. לדבריו, "יש שם גדרות בלתי עבירים, נמל פרטי, אבטחה פרטית, כנסייה, מערכת היתרי כניסה משלה, אזור אסור לטיסה, ואפילו מחסום גבולות פרטי. זהו המתקן הסודי והשמור ביותר ברוסיה. זו עיר שלמה, או ליתר דיוק ממלכה. זו בהחלט מדינה נפרדת בתוך רוסיה, ובמדינה הזו יש צאר יחיד וחסר תחליף – פוטין".

נבלני שפרסם את התיעוד המרהיב בערוץ היוטיוב הפרטי שלו , זכה בתוך זמן קצר בלבד לעשרות מיליוני צפיות. לטענת נבלני הארמון היקר ביותר בעולם"נבנה "בעזרת תוכנית שחיתות משוכללת הכוללת את המעגל הפנימי הקרוב ביותר לפוטין. "זהו השוחד הגדול ביותר בהיסטוריה". הוא מסכם.

מהקרמלין נמסר בתגובה כי טענות נבלני הן שטויות "כל אלו הן טענות מופרכות לחלוטין. זו שטות טהורה. לארמון אין שום קשר לנשיא או לקרמלין, ולכן אין לנו שום עניין בכך. הנשיא הרוסי מצהיר על כל רכושו ומפרסם את דוחות המס שלו בכל שנה". נאמר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *