מידד טסה שחטף קנס כבד בחתונה: רודפים אמנים חרדים

בשונה מאירועים דומים, במהלכם בחרו השוטרים לקנוס רק את מנהלי האולם. הפעם קנסו השוטרים באופן תקדימי גם את האמנים שהופיעו במקום ובהם את טסה

חתונה חרדית שנערכה אתמול בהתאם להנחיות בשטח פתוח במושב תירוש נעצרה לאחר ששוטרים הגיעו וקנסו את מנהלי ומפיקי האירוע בטענה כי הם הפרו את ההנחיות.

הפעם השוטרים נהגו בצורה בוטה ובשונה מאירועים דומים, במהלכם בחרו השוטרים לקנוס רק את מנהלי האולם. הפעם קנסו השוטרים באופן תקדימי גם את האמנים שהופיעו במקום ובהם מידד טסה בסכום כבד של 5000 שקלים – למרות שהשתתפותם באירוע הותנתה בשמירה קפדנית על הנחיות הריחוק החברתי.

בסרטון שרץ ברשת בשעה האחרונה תועד הזמר מידד טסה כשהוא מסביר לשוטרים כי ההנחיות לא הופרו וכי הוא לא מבין על מה ולמה ניתנו הדו"חות, כמו גם ההחלטה להשבית את השמחה.

מטעמו של מידד טסה נמסר ל"אקטואליק": ״מפרוץ נגיף הקורונה מסרב מידד להופיע באירועים שאינם מתקיימים בהתאם להנחיות, וזאת לאחר התייעצות עם רבותיו. באירוע הספציפי שתועד הערב כשמידד מקבל דו״ח, התנהלה החתונה בהתאם להנחיות, בשטח פתוח, עם קהל מצומצם בתוך קפסולות. הוא הופתע לנוכח ההתנהלות השערורייתית של השוטרים ופנה ובצדק לבקש תשובות והסברים, יצוין, כי מאז תחילת משבר הקורונה מתמודדים האמנים עם משבר חסר תקדים, בשל אי היכולת להופיע ולהתפרנס. כעת מתברר, כי גם ההופעה בהתאם להנחיות אסורה, וזאת אך ורק בשל היות האמנים חרדים שומרי תורה ומצוות".

ממשטרת ישראל נמסר ל"אקטואליק": "מדינת ישראל מתמודדת עם מגיפה שמפילה חללים רבים ומשביתה את חיי השיגרה ומשנה סדרי עולם. המשטרה כפופה להוראות משרד הבריאות ובהתאם לדרישות הבריאותיות נעשית האכיפה לרבות כלל נושא ההתקהלויות והחתונות. אנו דוחים כל טענה שבה יש מי שמנסה ליצור מצג מטעה לגבי עריכת אירועים כאילו שנעשו על פי החוק. במקרה דנן השוטרים שהגיעו למקום נחשפו לחתונה שבה השתתפו עשרות רבות של חוגגים מה שמעיד על כך שאין מדובר בארוע חוקי ועל כן נרשמו דוחות כנגד מארגני הארוע. היו שם עשרות רבות של משתתפים… ברור שאין כל קשר לנושא דתיותו של הזמר. אתמול בערב היו פעילויות דומות בעוד מספר חתונות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *