מיהו "דור העתיד" ע"פ שר האוצר, שיקבל 100 מיליון שקל?

"מתווה הסיוע שגובש הוא חסר תקדים"

שר האוצר, ישראל כ"ץ, השר להשכלה גבוהה ומשלימה, זאב אלקין ויו"ר הות"ת, הפרופ' יפה זילברשץ ויו״ר מפעל הפיס , סיכמו על השקת תכנית סיוע כלכלית בסך של 100 מיליון שקל שתוענק לסטודנטים הנזקקים לסיוע בעקבות משבר הקורונה.

התכנית אושרה בתום מו"מ בין משרד האוצר, משרד ההשכלה הגבוהה ומשאבי המים, ות"ת, מפעל הפיס והתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית ואגודות הסטודנטים.

התכנית תאגם משאבים מכלל הגורמים השותפים על מנת לסייע לסטודנטים שנפגעו כלכלית כתוצאה ממשבר הקורונה לצלוח את המשבר ולהימנע מנשירה מלימודיהם האקדמיים.

התכנית הנוכחית מגיעה בעיתוי קריטי עבור 350 אלף סטודנטים וסטודנטיות, שרבים מהם איבדו את עבודתם במהלך המשבר ומתקשים לחזור לשוק התעסוקה. תכנית הסיוע היוצאת לפועל ערב תקופת המבחנים, תעניק לסטודנטים את הסיוע הכלכלי הדרוש להם על מנת לצלוח תקופה זו בהצלחה.

שר האוצר, ישראל כ"ץ:

"תוכנית הסיוע לסטודנטים היא בשורה גדולה לציבור הסטודנטים שהם דור העתיד של מדינת ישראל . לאחר שקיימתי פגישה עם נציגי הסטודנטים ודנו בבעיות שאיתם מתמודדים הסטודנטים במדינת ישראל החלטתי לפעול מיידית בנושא יחד עם שר ההשכלה הגבוהה והשותפים הנוספים. מתווה הסיוע שגובש על סך כ-100 מיליון ש"ח הוא חסר תקדים ויוכל לסייע רבות לסטודנטים בהתמודדות עם השלכות משבר הקורונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *