מייגן מרקל במחווה לדיאנה (וגם לקייט)

מייגן מרקל רגע לפני הלידה, מגיע לאירוע שמוקדש לקנדה, ובהתאם לבשה הדוכסית מעיל ושמלה מבית ארדם. מעבר למחווה הברורה של שלום בית בין האחים, הלוק האופנתי הזכיר אאוטפיטים של הנסיכה דיאנה ושל קייט. יכול להיות שמסתמן פיוס מלכותי?

מייגן מרקל קיבלה מהממלכה אליזבת תפקיד חשוב: סגנית נשיא קרן חבר העמים הבריטי, כשהנשיא הוא הארי בעלה, וכבר הם מתחילים לעבוד יחדיו. לכבוד יום חבר העמים ביקר הזוג באירוע המוקדש לקנדה, אחת החברות המשמעותיות ב-53 המדינות הקשורות לממלכה הבריטית. השניים הגיעו לפעילות שכללה הכנת ממתקים קנדיים מסורתיים, ונהנו גם ממופע מוזיקלי, כל זה כשדגלונים של קנדה מתנופפים לעומתם.

כבר תקופה אנחנו שומעים דיווחים על כך שהיא מסוכסכת עם קייט מידלטון, ושהקרע ביניהן יוצר נתק בין האחים לבית המלוכה, מייגן מחליטה לעשות את הדבר הכי קרוב לשלום בית, בעזרת הבגדים. במעיל ירוק יער עם קישוטים שחורים, היא יצרה לוק אמיץ גם לקייט וגם לדיאנה.

הלוק של קייט מידלטון במעיל ירוק // צילום: אינסטגרם

בני הזוג נהנו לייצר סוכריות מייפל מסורתיות ומתוקות בשם "שוגר שאק", אותן מכינים באביב. קנדה חשובה מאוד למייגן, שחיה בה תקופה. ובתקופתה הראשונית בבית המלוכה היא השתדלה לשלב כמה שיותר פריטים של מעצבים קנדיים צעירים בלוקים שלה.

מייגן אפילו צוטטה באומרה שהקנדים הם כמו האמריקאים, אבל מנומסים יותר, והיו עבורה כמו הכנה לתרבות הבריטית. בעזרת המעיל הזה, נראה שלרגע הצליחה הדוכסית לחבר בין כל העולמות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *