מינוי יו"ר לכנסת: מה גרם לאחמד טיבי לכעוס על הנהגת 'כחול לבן' ?

סאגת מינוי יושב ראש חדש לכנסת מסרבת להסתיים, אחרי שאדלשטיין הודח ועמיר פרץ מונה באופן זמני ע"י בג"צ, הסיפור ממשיך להסתעף בעקבות המו"מ בין כחול לבן לליכוד שמסרבים בתוקף למנות את מאיר כהן ליו"ר, וטוענים שהמהלך יחתום באופן סופי את הסיכויים לממשלת אחדות.

אלא ששם חדש ומוכר הספיק לעלות לכותרות ולרדת במהירות הבזק, גורמים בכחול לבן והליכוד הפיצו את שמו של יושב ראש המפלגה בני גנץ, שיקח את התפקיד באופן זמני עד שיסתיימו הדיונים על ממשלת אחדות. ‏גורמים בכחול לבן אמרו על הדיוח כי "ההסכם הפוליטי הפנימי בכחול לבן קובע כי יור הכנסת יהיה מועמד של יש עתיד. הכל ספינים".

בינתיים השיח סביב העניין צבר תאוצה והיה מי שהבטיח לשבור את הכלים אם זה יקרה, שמו אחמד טיבי. האחרון סיפר בוועדה המסדרת: "אני קורא ידיעות שכחול לבן שוקלים להציע את בני גנץ כמועמד ליו"ר הכנסת. אני רוצה להודיע שבמקרה כזה הרשימה המשותפת תצביע נגד". טיבי יוצא מהדיון ואומר לאנשי כחול לבן: "ולהבא אני מבקש להתייעץ איתי בכל דבר".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד אמר בעקבות המקרה "שוב, אחמד טיבי מנהל את כחול לבן. מי שעדיין לא הבין: טיבי הוא זה ששולט במפלגה בראשות שלושת הרמטכ"לים. לבושת מדינת ישראל.

בתוך כך, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן כתב בטוויטר: ‏ישראל ביתנו תומכת במאיר כהן כמועמד ליו"ר הכנסת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *