מיקי זוהר הדהים את חברי הכנסת: "ביבי מפנים שהוא הולך להיות יו"ר האופוזיציה"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הודה אחרי ההפסד בהצבעה במליאה וגם הפסד בהצבעה בוועדה מסדרת כי הליכוד בדרך לאופוזיציה, ״אנחנו בדרך לאופוזיציה, בנימין נתניהו יהיה יושב ראש האופוזיציה!״

אחרי ההפסד הצורב, בליכוד מפנימים שהם באופוזיציה? יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הודה אחרי ההפסד בהצבעה במליאה וגם הפסד בהצבעה בוועדה מסדרת כי הליכוד בדרך לאופוזיציה, ״אנחנו בדרך לאופוזיציה, בנימין נתניהו יהיה יושב ראש האופוזיציה!״. אלקין כתב על כך: "מעניין מה יגידו על זה בבלפור?! נראה לי זה לא היום של מיקי זוהר."

בתגובה כתב לו מיקי זוהר, "נכון, זה היום שלך. כאיש קדימה ועד לא מזמן ליכודניק, סגרת היום עם סער את הדיל עם רע"מ ולפיד. אין ספק שאלו ימי הזוהר שלך, אני מבטיח לך שנעשה הכל כדי שהציבור לא ישכח אותם לעולם."

-בתום הישיבה, מיקי זוהר סרב לאשר הערב את הקמת הוועדות הזמניות כי לטענתו לא הגיע להסכמות עם גוש מתנגדי נתניהו ו"הם רוצים רוב בכל דבר".

דפנה ליאל מפרסמת הערב כי גורמים בליכוד מציעים לנתניהו להחזיר את המנדט כבר עכשיו כדי לתפוס את מחנה השינוי לא מוכן. לדבריהם אפסו הסיכויים להקים ממשלה ועכשיו צריך להקשות על הצד השני.

בעקבות החלטת זוהר, התנועה לאיכות השלטון מתכוונת לעתור לבג״ץ נגד התנהלות יו״ר הוועדה המסדרת: ״מיעוט שבולם את רצון הרוב באמצעים פסולים״.

״שיתוק הוועדה המסדרת מביא לשיתוק מוחלט של עבודת הכנסת כגורם מפקח על התנהלות הממשלה – ועדות, קידום בחירת נשיא מדינה ועוד.

״הוועדה המסדרת נלקחה כבת ערובה על ידי פוליטיקאים ציניים שעושים שימוש אסור ופסול בכח מוגבל שניתן להם כפיקדון זמני – ופוגעים פגיעה קשה במדינת ישראל, רק כדי לשרת את הצורך האישי הרגעי שלהם.

״זוהי פגיעה בלב ליבו של המשטר הדמוקרטי הישראלי – מיעוט שבולם את רצון הרוב באמצעים פסולים, כנסת שמתכופפת מול רצון הממשלה – והדבר מחייב מעורבות שיפוטית. לצערנו הרב לא יהיה מנוס מהגשת עתירה לבג״ץ בנושא״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *