"מי שמגיע ביום העצמאות לשיעור תורה מגלה כי הוא חפץ בתורה כל השנה"

ראש מוסדות 'כאייל תערוג' הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א בשיעורי תורה למאות בכל רחבי הארץ 'מי שמגיע לשמוע שיעורי תורה בימים שבהם הוא לא עובד מגלה למפרע שכל השנה הוא חפץ בתורה'

ראש מוסדות 'כאייל תערוג' הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א, מסר ביום ה' באייר שהפך ליום שכולו תורה, שיעורים בכל רחבי הארץ בפני מאות משתתפים.

מרנין כל לב היה לראות את מאות אנשים שבחרו לנצל את היום הזה לשבת בבית המדרש ולהגות בתורה ולשמוע דברי חכמים, במקום לבלות את הזמן בטיולים ובשאר דברים.

ראש המוסדות נשא דברי חיזוק ללומדים שבחרו לקיים שבתי בבית ד' ולא שבתי בבית או בפארק, כדבריו. 'לאורך כל ימות השנה האדם עמל לפרנסתו, עובד קשה וגם שקובע עיתים לתורה לא תמיד הוא מצליח ללמוד בצורה רצופה. הוא מתרץ לעצמו שהיות והוא עובד כל כך קשה לפרנס את אשתו וילידיו מן השמים ירחמו עליו. אבל ביום הזה יום שבו אין עבודה אין חג אין כלום. ביום הזה מי שרגליו נושאות אותו לבית המדרש, סימן ואות שרצונו כל השנה בתורה, רק שאי אפשי לו לשבת כל היום בבית המדרש בגלל שהוא עמל לפרנסתו. ולכן שכרו מן השמים כאילו למד כל השנה, כי הרי אנוס הוא. מי שחלילה וחס לא מנצל את היום ללימוד התורה, אז רואים בשמים שהוא עצל מן התורה ואוי לו ואוי לנפשו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כאו"א באשר הוא שם יתפלל מקירות לבו לביטול כח הרע מזרע עמלק של ממש, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון ושמד מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב"א.

    יום "אבל" לאומי… יום שיש הרבה צער לקב"ה בשמים!!! ידוע שע"פ דעת תורה של כל מנהיגי ופוסקי הדור: הכי טוב שלא לעמוד בצפירה במדינת השמד. הם החילונים העמלקים מבזים ומרחיקים את רוב העם מתורתו של ד' ית' שמו. ומאוד יזיק אם חרדי יעמוד אפילו דקה לבטלה בשעת הצפירה!!! אנחנו הצדיקים של הדור, וכולנו גאים שלא נעמוד / ולא עמדנו בצפירה – של "שמד" בפועל ממש.

    כל הרבנים הצדיקים החכמים והאדמורי"ם – לימדו אותנו לא לכבד את הרשעים!!! וגם אסור להתחנף לרשעים, כפי שלמדו חז"ל מן הפסוק: "וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ… וגם לא לעמוד בצפירה של עבודה זרה רח"ל. לעמוד בצפירה אסור ע"פ הלכה וגם בגלל חוקות הגוים…

    ומשום כך אנחנו החרדים החכמים צדיקי הדור וכו' לא נעמוד אפי' דקה אחת, או חצי דקה למדינה המסריחה "מעבירות של שמד – ניאוף – וע"ז וכו'."

    כהיום המדינה מוקצת מחמת מיאוס. תמיד חייבים לזכור שאך ורק השמירה על כל התורה ועל כל המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים. אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו לתמיד, שרק הקב"ה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים כמו מנהיגי המדינה. החיילים רק השלוחים… אבל גם בלי שום חילים הקב"ה יכול להסתדר לבד. לא צריך שום עזרה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב