מכה לדמוקרטים: טראמפ זוכה בפרשה הקשרים עם רוסיה

לאחר אין ספור כותרות וחקירות, החוקר המיוחד רוברט מולר, קבע לאחר 22 חודשי חקירה, שטראמפ ומשפחתו לא קשורים בשום צורה להתערבות הרוסית בבחירות שהתקיימו ב-2016

דרמה בארה"ב: לאחר אין ספור כותרות וחקירות, החוקר המיוחד רוברט מולר, קבע לאחר 22 חודשי חקירה, שטראמפ ומשפחתו לא קשורים בשום צורה להתערבות הרוסית בבחירות שהתקיימו ב-2016.  עיקרי דוח התובע רוברט מולר הועברו לקונגרס והתפרסמו: לא הייתה קנוניה בין טראמפ ואנשיו לרוסיה; אין ראיות לשיבוש הליכים; אנשי הקמפיין לא שיתפו פעולה עם רוסיה נגד הילרי קלינטון.

התובע הכללי של ארה"ב, וויליאם בר, הגיש הערב (ראשון) לחברי הקונגרס האמריקני את התקציר של דוח החקירה על קשרי טראמפ-רוסיה. הדוח אינו מאשים את הנשיא טראמפ בביצוע פשע אך לא פוטר אותו. ראש הוועדה הוסיף כי משרד המשפטים לא מעוניין להגיש כתבי אישום נוספים בפרשה מעבר לאלה שהוגשו. הנשיא טראמפ בירך: "מדובר בזיכוי מלא, שומרים על אמריקה גדולה".

 

על פי הדוח, לא נמצא כי אנשים שעבדו בקמפיין של טראמפ פעלו למען רוסיה במהלך הבחירות, זאת למרות שהיו אישים המזוהים עם רוסיה שהעלו הצעות כאלה. דוברת הבית הלבן כבר הגיבה לפרסום הערב וטענה כי הדוח פוטר לחלוטין את הנשיא טראמפ מכל מעורבות בפרשה.

התקשורת בארה"ב הגיבה בהלם לממצאים החדשים העולים מהדו"ח, המגישה רייצ'ל מדו, מ-MSNBC, כמעט בכתה בשידור כשדיווחה על זה, מישהי תיעדה את זה עם צחוקים ברקע, טוויטר השעתה את החשבון שפרסם, ותוך לילה חזרו 15000 עוקבים עם חשבון חדש, בינתיים הסרטון מסתובב ויצא משליטה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *