מכה לנתניהו: יוסי דגן תומך בסער

עשרות ראשי רשויות הביעו במהלך הימים האחרונים תמיכה בגדעון סער וקראו להתמודד מול ראש הממשלה בפרימריז של הליכוד, אלא שבימים האחרונים מק'בל סער תמיכה לא צפויה גם מראשי יש"ע.

הסדק בליכוד הולך ומתרחב: עשרות ראשי רשויות הביעו במהלך הימים האחרונים תמיכה בגדעון סער וקראו להתמודד מול ראש הממשלה בפרימריז של הליכוד, אלא שבימים האחרונים מק'בל סער תמיכה לא צפויה גם מראשי יש"ע.

יוסי דגן יו"ר מועצת ישע פרסם אף הוא כי הוא תומך בגדעון סער, בתחילה אמנם שיבח את נתניהו וכתב: "בנימין נתניהו הוא מהמנהיגים הגדולים שקמו למדינת ישראל, רמה אחת מעל רבים מראשי הממשלה שכיהנו לפנין. יחד עם זאת, כיום, חובה עלינו לזכור ששלטון המחנה הלאומי כולו, נמצא בסכנה מוחשית.
המטרה המרכזית שלנו היא המשך הובלת מדינת ישראל ע"י ממשלה ציונית, ערכית – וכיום -לאחר 26 שנות אוסלו- מובן וברור כי זו רק ממשלה המושתתת על המחנה הלאומי."

דגן מוסיף ומעריף שבחים על סער, וכתב כי "ח"כ גדעון סער הוא מנהיג ערכי וראוי, מעמודי התווך של המחנה הלאומי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בשמירה על ארץ ישראל, ערכי הציונות והלאום. ראוי ביותר שיתמודד בפרימריס על הנהגת התנועה לקראת הבחירות הבאות."

גם חננאל דורני, ראש מועצת קדומים, תומך בגדעון סער, וכך כתב בפייסבוק, "עם כל האהבה וההערכה הגדולה לראש הממשלה המצוין שלנו, הרי שאם חפצי חיים אנחנו, אל לנו להגיע למצב בו המחנה הלאומי יאבד את השלטון לשמאל. האם צריך להזכיר שעל אף שחלפו 25 שנים מאז אוסלו, עדיין אנו מלקקים את הפצעים?!

לכן אני סבור שבמידה ואכן יהיה סיבוב בחירות נוסף, יש לקיים מהר פריימריז לראשות תנועת הליכוד ולבחור מנהיג אשר יעלה בידיו להקים ממשלה שתמשיך לשמור ולקדם את האינטרסים החיוניים של מדינתנו.
בהתמודדות זו אני אתמוך בח"כ גדעון סער.
גדעון אדם נאמן, היה שר פנים ושר חינוך מצוין, חבר אמת ומנהיג אשר ניחן באומץ לב ציבורי הנלחם על עמדותיו ועל הערכים בהם הוא מאמין ודוגל. כך היה בימי אריאל שרון כאשר התנגד בעקביות להתנתקות וכך גם כיום. גדעון סער הוא האיש שיוכל להקים ממשלה ולהציל את שלטון המחנה הלאומי."

גם רותם אוחנה, יו״ר מועצת סניף הליכוד בעכו, תומך בגדעון סער: "חברי כולם,לפני כ-3 שנים הכריז חברי ח״כ גדעון סער שר החינוך והפנים לשעבר על חזרתו לחיים הפוליטים בסניף הליכוד בעכו עיר מגוריי.
הכרזתו של גדעון דווקא בסניף שלי בעכו ולא בסניף במרכז הארץ, מסמן בעיניי את חזרת הליכוד לפריפריה למעוזים המסורתיים של התנועה.לאחרונה הודיע חברי ח״כ גדעון סער על התמודדותו לראשות תנועת הליכוד. אני מאמין ובטוח כי גדעון הוא האיש הראוי ביותר לשאת את תפקיד יו״ר תנועת הליכוד, לשמור על שלטון ימין חזק ולדאוג לאחדות העם."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *