מלכיאלי תוקף את גפני שדואג לישי: "חוצפה ועזות מצח"

ביום חמישי האחרון התבטא יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בכינוס שהתקיים בפתח תקווה, בעניין התמודדותו של אלי ישי בבחירות הקרובות, והחשש שישרוף קולות חשובים

ביום חמישי האחרון התבטא יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בכינוס שהתקיים בפתח תקווה, בעניין התמודדותו של אלי ישי בבחירות הקרובות, והחשש שישרוף קולות חשובים.

גפני אמר בנושא, כי ידאג לדבר עם אקיה דרעי שיניא את ישי מלהתמודד בתמורה לקבלת תפקיד שר לאחר הבחירות, בעקבות אמירתו של גפני, נוצר זעם רב בקרב בכירי שס, כאשר הראשון להגיב ע"כ היה ח"כ מלכיאלי.

ח״כ מיכאל מלכיאלי אמר בתגובה לדבריו של גפני בליל שישי על אלי ישי: ״דבריו של ח״כ משה גפני הם חוצפה, עזות מצח ופגיעה חמורה בראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה מרן הכהן הגדול ובחברי מועצת חכמי התורה. לא יעלה על הדעת שגפני יתערב בתוך עניינים של תנועת ש״ס שמועצת חכמי התורה היא המחליטה והקובעת היחידה".

מלכיאלי הוסיף "אלי ישי הוא אדם שמרד במועצת חכמי התורה ובנשיא המועצת, להפוך את זה לסכסוך אישי שגפני הוא כביכול המתווך זה חוצפה ועזות מצח. אני יבקש מחבריי חברי הכנסת לכנס את הסיעה ולמחות בפגיעה של גפני בגדולי התורה שלנו״.

בעקבות דבריו של מלכיאלי בכירים בדגל התורה הגיבו ואמרו "לא ניגרר להשמצות מיותרות. הרב גפני מכבד את כל גדולי ישראל ומי שיאזין לדבריו בפתח תקוה, יראה עד כמה הוא נזהר בדבריו. יו"ר 'דגל התורה' הדגיש כי הוא חושש מעליית השמאל לשלטון ולא מוכן לפעול כמו אחרים –  הטוענים שדואגים כביכול לימין – ובפועל מאבדים קולות לגוש הימין".

אותם בכירים ב'דגל התורה' הוסיפו ואמרו "במקום לדאוג לעליית הימין והכוח החרדי בחר מלכיאלי לירות בנגמ"ש. חבל מאוד. אנו תקווה שכלל חברי הכנסת החרדים ישתפו פעולה למען הצלחת המערכה של היהדות החרדית ויעשו הכל בזמן הזה לעליית כוחה של היהדות החרדית".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מלכיאלי יש לך פרצוף של תחתון

    וע"פ הסוד זה קשור למעשייך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מלכיאלי מחלל השבת ממתחם התחנה. שאלה לי אליך ואל בוחריך:

    על השבת לא רק שלא מחית אלא ברחת בפועל ועל אריה דרעי שמישהו דיבר עליו לא חילל אותו אתה נובח? אתה הזוי??

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. ... קופץ בראש

    מלכיאלי כל מקום שיכול ללכלך מלכלך כנראה שמשהו טוב אין בו לכן נשפך ממנו רק ….

    נועם |
    הגב
  4. מורינו ורבינו הגאון הרב מאיר מאזוז

    בהצלחה ענקית לתנועת יחד

    חרדי |
    הגב