מנכ"ל משרד הבריאות בתדרוך לעיתונים החרדים: "יש עלייה במספר החולים הקשים והנפטרים החרדים, הקפסולות כנראה ייפתחו בישיבות"

מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי ערך תדרוך לעיתונים חרדים בו סקר את מצב התחלואה במגזר החרדי: "לפי מצב התחלואה, מערכת החינוך לא תפתח במועד המתוכנן. בישיבות אנחנו מתכוונים לפתוח קפסולות למרות שהם לא הצליחו."

מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי ערך תדרוך לעיתונים חרדים בו סקר את מצב התחלואה במגזר החרדי: "לפי מצב התחלואה, מערכת החינוך לא תפתח במועד המתוכנן. בישיבות אנחנו מתכוונים לפתוח קפסולות למרות שהם לא הצליחו.", הוא אמר. מנכ״ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי חשף כי אחד מכל שלושה נבדקים בחברה החרדית – חולה קורונה וכי 34 אחוז מהחולים בישראל הם חרדים. לוי ציין כי יש עליה רבה מאוד בקרב הנפטרים מהאוכלוסייה החרדית..

מנכל משרד הבריאות התייחס לעלייה במספר החולים הקשים ואמר: "אם אני מסתכל על מגמה על חולים קשים במגזר החרדי, יש עליה בממוצע שבועי. מתוך החולים החדשים הקשים, כמעט מאה ביום, אנחנו יודעים כמה מהם מהמגזר החרדי, יש עליה בחולים הקשים החרדי – גם במספר הנפטרים יש עלייה".

מנכל מ הבריאות הזהיר מפני הפרת ההנחיות מצד המגזר החסידי: ״ההתקהלויות כפי שראינו בניגוד למתווה של משרד הבריאות – הן התקהלויות שיכולות לעורר הידבקויות ותחלואה. לא הופתע אם אראה עליה בתחלואה בגלל כל מיני טישים שראינו. ההתקהלויות האלו – יכולות בהחלט לעורר הידבקות ותחלואה״

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא להכניס הביתה הצהובון משפחה שראיין מנדלזבל רודף חרדים וביבי

    נמאס מעיתוני זבל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב