מנכ"ל פייזר: "מה שישראל השיגה בסופו של דבר עלה על כל ציפיותיי"

לדבריו, "ישראל צריכה להיות גאה מאוד על היותה המדינה המובילה בעולם במאבק נגד נגיף הקורונה"

מנכ״ל פייזר אלברט בורלא משגר ברכה מצולמת בטקס ההוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין:

"נגיף הקורונה הוא אחד ממשברי הבריאות המאתגרים וההרסניים ביותר שהעולם עמד בפניהם. אך כעת, הודות לעבודתם המסורה של מדענים מבריקים רבים בתעשיית התרופות, יש לנו חיסונים וטיפולים פורצי דרך רבים שמאפשרים לנו לראות את האור בקצה המנהרה. ",אומר בורלא אשר שיבחאת ישראל, "בדומה לחברות רבות בעולם בתחום מדעי החיים, פייזר עבדה בשיתוף פעולה עם ממשלות רבות ברחבי העולם על מנת להילחם במגפה הזו. אך אין מקום שבו שיתוף הפעולה הזה היה יעיל יותר מאשר בישראל.

"ישראל עשתה עבודה מדהימה ביותר בגיוס מערכת הבריאות שלה ובקיום מבצע החיסונים המוצלח ביותר בעולם. תמיד התרשמתי מהרמה הגבוהה של מערכת הבריאות הישראלית ומהאיכות הגבוהה של הצוותים הרפואיים, הרופאים והרופאות, האחים והאחיות ומומחים אחרים בישראל."

בורלא שיבח את נתניהו ואמר כי "במהלך הדיונים שלי עם ממשלת ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו שכנע אותי שישראל תהיה המקום האידאלי להראות לעולם מה יכול להשיג מבצע חיסונים מהיר. אך מה שישראל השיגה בסופו של דבר עלה על כל ציפיותיי. נכון להיום, 57% מכלל האוכלוסייה של ישראל חוסנה באופן מלא. בנוסף, נתונים מישראל שפורסמו לאחרונה מצביעים על כך שבמהלך 120 הימים הראשונים, תכנית החיסונים של ישראל באמצעות החיסונים שלנו מנעה כ- 159,000 מקרי הדבקה, 25,000 אשפוזים בבתי חולים ו-5,500 מתים."

לדבריו, "ישראל צריכה להיות גאה מאוד על היותה המדינה המובילה בעולם במאבק נגד נגיף הקורונה, ופייזר גאה מאוד בתרומה שלנו להישגים שלכם. ברצוני לברך את ראש הממשלה, שר הבריאות, את המדענים שעבדנו עמם בישראל, קופות החולים שביצעו את חלוקת החיסונים, ואת עם ישראל כולו על הוצאה לפועל של תכנית חיסונים כל כך יעילה. המאמצים שלכם מסייעים להראות לעולם שהמדע יכול לנצח את המאבק בקורונה. תודה לכם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *