מנסור עבאס: "ביום רביעי תושג פשרה"

יו"ר רע"ם מנסור עבאס הודה בראיון ל'פגוש את העיתונות' כי טרם הושגה פשרה על חוק איחוד המשפחות, אך הוא מעריך כי עד יום רביעי תושג פשרה ורע"ם תימנע

יו"ר רע"ם מנסור עבאס הודה בראיון ל'פגוש את העיתונות' כי טרם הושגה פשרה על חוק איחוד המשפחות, אך הוא מעריך כי עד יום רביעי תושג פשרה ורע"ם תימנע בהצבעה על החוק.

עבאס אישר בראיון כי שוחח עם שר השיכון זאב אלקין שהציע לו להיות סגן שר במשרדו. יו"ר ועדת הפנים יהיה סעיד אלחרומי.

"טרם הושגה פשרה על חוק איחוד המשפחות, אבל תהיה פשרה", הודה עבאס. "אנחנו נגד החוק הזה ולא מצפים מאתנו שנתמוך. יש הבדל בין קידום הנושא הזה מתוך שותפות או מתוך הסתכלות אופוזיציונית. אני מאמין שעד יום רביעי הבא נמצא את הדרך גם לשמור על הקואליציה והממשלה וגם לתת לסוגיה הזאת פתרון שיספק אותנו בשלב הזה".

"בימים אלה מתקיימות שיחות בינינו לבין יתר השותפים בקואליציה", הוא סיפר. "הצד השני מביא את הטיעונים שלו, אנחנו מביאים את שלנו. לדעתי הם שומעים טיעונים משכנעים, אך לא אכנס לפרטי השיחות. עד יום רביעי הבא, יום ההצבעה, נמצא את הדרך לשמור על הקואליציה ולהביא פתרון שיספק אותנו. באנו לממשלה הזו לכמה שנים לראות אם זה מתאפשר – קואליציה כזו של יהודים וערבים. זה ניסוי. נתגבר על הכול. לא באנו לפרק את הממשלה תוך חודשים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ביום רביעי תמות ינעאל אבוק איבן אל האלף פפווועעע שמן מסריח תומך טרור מחבל שותה דם יהודים ומחייך שתמות תמותתתתת אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    בנט לפיד סער ליברמן ריבלין וכו' וכל מי שקידם אותך שיחנקו אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב