מסתבך? תלונה נוספת נגד בני גנץ

"ישראל היום" חושף תלונה נוספת, הפעם מצד בן שכבתה של ג'ייקובס

תיבת הפנדורה נפתחת? יממה לאחר שהתפרסמה עדותה של נאווה רון ג'ייקובס, שהאשימה את יו"ר מפלגת "כחול לבן", בני גנץ, כי הטריד אותה בעת שהיה רפתן בכפר הירוק לפני כ-40 שנה , "ישראל היום" חושף תלונה נוספת, הפעם מצד בן שכבתה של ג'ייקובס, כיום גם הוא בשנות ה-50 לחייו, שטוען כי כשלמד בפנימיית הכפר הירוק, גנץ וחבר נוסף עשו מעשיקונדס מול אחותו הקטנה.

בן השכבה של ג'ייקובס אמר כי הוא התלבט רבות האם לפרס את הסיפור, אך לאור התלונה האחרונה הוא החליט לפרסם אותה: "אם זה מקרה יחיד, אז אפשר עוד לשאול, אולי יש מוטיב או משהו שהוא לא מאה אחוז כשר. אבל אם יש יותר ממקרה אחד שמעיד שיש דברים בגו, את התרומה שלי אני עושה".

הוא ציין עוד כי: "הסיפור הזה היה אצלנו בבית סוד שאסור לדבר עליו, כי הייתה מבוכה גדולה סביב העניין. עברו הרבה שנים, אבל אני זוכר את הדברים בבירור. בני גנץ וחברו עשו מעשה של יעשה. זה היה מעשה קונדס שהותיר בי ממש צלקת.
בזיכרוני, גנץ היה שמיניסט שהסתובב עם עוד שני חברים גבוהים כמוהו והם היו עושים כל מיני מעשי קונדס ומתנהגים בבריונות. אסור היה להתעסק איתם".
"הציבור צריך לדעת"

עוד אמר כי "יש אנשים שעושים דברים טיפשיים בגיל צעיר, אבל אני החלטתי שמתוך תחושות צדק, בן אדם שעשה דברים מסוימים והוא נבחר ציבור – הוא צריך לחשוף אותם. למרות שגנץ בוודאי יכחיש, את התקופה הזו בכפר הירוק אי אפשר למחוק. הציבור צריך לדעת מה היה והציבור צריך לשפוט בעצמו מה צריך לעשות".

עיתונאי הימין שמעון ריקלין כתב לפני זמן קצר בטוויטר: "ביומיים מתפרסמות עדויות מטרידות על גנץ הרבה יותר מאשר חקירת משטרה במשך שנים בעלות של מיליונים על נתניהו.
אולי כדאי לשנות את הנושא באולפנים שמשדרים לייב מההמלצות על ביבי,
למעשים של בני גנץ?".

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לחקור מיידית את גנץ בעניין הטרדות מניות / אונס

    לחקור את גנץ בנושא הטרדוה מינית / אונס ובנושא בריונות וונדליזם

    ישראל |
    הגב
  2. חמור מאוד

    זה חמור מאוד, זה לא אחת ולא שתיים זה שלוש…

    יאיר המאיר |
    הגב
  3. אלו המנהיגים שלנו מושחתים אנסים ועוד מצפים ממני להיות לשכת עבודה לחברי כנסת

    אלו המנהיגים שלנו מושחתים אנסים ועוד מצפים ממני להיות לשכת עבודה לחברי כנסת

    פתק לבן |
    הגב
  4. לא מצביעה לו

    מאמינה להן
    ילדים לא משקרים זוכרים טוב מאוד

    דינה |
    הגב
  5. פמיניסטיות שותקות

    איפה פמיניסטיות? איפה יחימוביץ, מיכאלי , שפור, שטייף , אילנה דיין? איפה "מאמינה למתלוננת" "מחבקת את המתלוננת" "אין כזה דבר תלונת שווא של אישה נגד גבר" " הרובא לא זוכר המטרה לא שוכחת"? אה , שכחתי , זה היה נכון כאשר האשימו את אנשי ימין או כאשר גב' יחימוביץ סגרה חשבונות מול יריבה במפלגה .

    ג |
    הגב
  6. ספינים גועליים של ביבי ומירי רקב

    הליכוד הוא המזבלה של המדינה.

    חיים |
    הגב
  7. אנחנו הולכים ליפול על האף עם האיש הזה.

    מעולם לא עמד מול עיתונים וענה על שאלות ואף אחד לא קם!

    אלמו |
    הגב
  8. צביעות

    עיתונאים צבועים שלא עושים עבודתם נאמנה, לא באמת חוקרים את במקרה, כי הכל זניח העיקר להחליף את השלטון, אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם.

    ציונית |
    הגב