מסתמן: אין רוב להעברת התקציב העירוני בטבריה

מסתמן: לתקציב העירייה שיוגש הערב בישיבת המועצה בטבריה לא יהיה רוב – וגם הפעם ראש העיר רון קובי לא יצליח להעביר אותו

גם הערב, ככל הנראה, לא יצליח ראש העיר טבריה רון קובי להעביר את התקציב העירוני, זאת מאחר שלעת עתה לא נראה שיש לו רוב להעברת התקציב.

אמש, יו"ר ועדת הכספים, חבר המועצה דודיק אזולאי, מסר לרשת הצפונית: "בישיבה ועדת הכספים שהתקיימה אמש הוגש לנו תקציב שונה מהתקציב הקודם, שלא על דעת חברי הוועדה. הוועדה דחתה את הצעת התקציב החדשה, ובשל העובדה כי ראש העיר רון קובי נעדר מהישיבה, כאשר הוא זה שאמור להציג את התקציב בפני חברי הוועדה – יו"ר הוועדה נאלץ לנעול את הישיבה".

במקביל, ראש העיר רון קובי שהוא חבר בוועדת הכספים ואמור היה להגיע לישיבה ולהציג את התקציב החדש, העלה אמש פוסט בו הוא מודיע כי "בשעות הקרובות ייחשפו המפעילים של דף הפייסבוק "מדינה 433", ואכן עשה זאת בהמשך.

קובי טוען בימים האחרונים, כי אחרי הפרסום של ממצאי החקירה, ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד, ואתו בכירים נוספים לשעבר בעירייה כמו בני אליהו, "יהיו בבעיה גדולה".

יוסי בן דוד הגיב לדברים של קובי ואמר אמש: "גם האשמת הסרק הזו וחסרת שחר זו תצורף לתביעת הדיבה שאני מנהל נגדו. אני לא הייתי ולא אהיה כמוהו לעולם", דברי בן דוד.

היום בשעה 19.00 תתקיים ישיבת התקציב בבניין העירייה, שלא תעבור ככל הנראה, מה שמקרב את טבריה להעמדת ועדה ממונה בראשות העיר.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *