"מעצמה רוחנית אדירה": אלפים בשיעור האדמו"ר הרב פינטו במיאמי

מיאמי לבשה חג: אלפים השתתפו אמש בשיעורו של האדמו"ר הרב פינטו בישיבת 'שובה ישראל' באוונטורה • הרב פינטו: בזכות ספר דברים – הקורונה לא פגעה ברבני ותלמידי 'שובה ישראל' • וגם: מדוע קרא האדמו"ר לבנו רבי יואל "מורי ורבי" • תיעוד

 

במרכז מסע החיזוק לארה"ב של ראש אבות בתי הדין במרוקו – האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו – שהה אתמול (ראשון) האדמו"ר במיאמי שבפלורידה, שם המתינו לו אלפים רבים שבאו לראות את פניו, לשמוע מדברותיו ולהתברך.

השיעור שכאמור סחף אלפי יהודים אמריקאים וישראלים לשעבר ובהווה – התקיים בישיבת 'שובה ישראל' באוונטורה – מיאמי והוא נרשם כאירוע מרומם שעוד יזכר שנים רבות בקהילה היהודית המקומית.

למעלה משעתים שוחח הרב פינטו על עניני השעה והרחיב על השלכות מגיפת הקורונה על העולם כולו. לדבריו של האדמו"ר, קהילת 'שובה ישראל' על רבותיה ותלמידיה – לא נפגעה לא ברוח ולא בגשם מהמגיפה וזאת אודות לקריאת ספר דברים בשבת קודש וכפי שהנהיג האדמו"ר הרב פינטו.

לצדו של האדמו"ר הרב פינטו ישבו אמש באירוע נכבדי הקהילה היהודית במיאמי, דיפלומטים ואישי ציבור, בראשם הקונסול הישראלי אלי גיל.

מי שמלווה את האדמו"ר במסע החיזוק בארה"ב הוא בנו בכורו וממשיך דרכו רבי יואל פינטו, שאמש הפליג האדמו"ר לשבחו ואמר עליו בשיעור שהוא "מורו ורבו" וזאת בעקבות החידושים שחידש רבי יואל בספרו החדש 'ויואל משה'.

במהלך השיעור אמש הכריז האדמו"ר על פתיחת סניפים נוספים וחדשים של 'שובה ישראל' בפלורידה וזאת כדי להגביר את התורה והיראה, "כמו שהיו שנים עשר שבטים שהתפזרו להרבה מקומות – כך גם אנחנו בשובה ישראל מרבים את אור התורה בכל מקום ומקום", אמר האדמו"ר הרב פינטו.

"לא אשכח את האירוע שהתקיים אמש עם הרב פינטו במיאמי", אמר דן חמו תושב מיאמי, "שובה ישראל במיאמי היא מעצמה רוחנית אדירה. היה מדהים לראות את האלפים שבאו לשמוע לדבריו של כבוד הרב ולהתברך מידיו", הוסיף.

ממיאמי המשיך האדמו"ר הרב פינטו בטיסה למדינת האיטי הממוקמת באיים הקריבים, לשם הוא הוזמן כאורח כבוד מטעם הרפובליקה, לאחר מפגשים רבים עם משלחות מהאיטי שבאו למעונו של האדמו"ר הרב פינטו במנהטן ובמרוקו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *