מפזזים ורוקדים לפני מרן שר התורה: תיעוד מעצרת בחירות במודיעין עילית

אלפים השתתפו הערב במעמד 'לאורו' קבלת פנים למרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א. גדולי ישראל קראו לצאת מהאדישות

אלפים השתתפו הערב במעמד 'לאורו' קבלת פנים למרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א. במעמד שפתח את מערכת הבחירות השתתפו רבני קהילות החסידים,האדמו"ר מיערוסלב,נציגי אגו"י, סגרה"ע טוביה פריינד ויו"ר אגו"י במו"ע נחמן בנשעיה וראש העיר יעקב גוטרמן.

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין אמר בכנס הגדול במודיעין עילית בהשתתפות שר התורה הגר"ח קניבסקי כי: "אין תועלת בביקורת על אחרים, רק לבקש רחמים ותפילות אין לנו דרך אחרת. מי שמצביע ג' זה קידוש השם והוא מזכה הרבים"

תלמידו המובהק של שר התורה הגר"ח קניבסקי, ראש ישיבות 'תפארת ישראל' הגרי"מ דרוק הביא את דברי שר התורה בכנס 'לבקש רחמים' במודיעין עילית: "כולנו חייבים להרבות נציגים ליהדות התורה ובזה מקיימים מצות מחאה על חילול שבת בארצינו, ואין רשות להשתמט מזה".

ירח טוקר מצוות האסטרטגיה של יהדות התורה ודובר מסע 'לבקש רחמים' אמר לסיכום כי "אין ספק שההירתמות של מרן שר התורה תעורר את הציבור מאדישותו בדרך לניצחון. "הוכח שלמרן שר התורה יש אהדה חוצת מגזרים והשפעה על קהלים רחבים, ואין יהודי שלא מתרגש לראות את זיו פניו ולהתברך מפיו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *