מפלה לבנט: הגיע לארצות הברית ונאלץ להישאר במלון בגלל הפיגוע

12 חיילים אמריקנים נהרגו במתקפת הטרור שהייתה אחר הצהריים (יום ה') בקאבול, בכניסה לנמל התעופה הבינלאומי.

12 חיילים אמריקנים נהרגו במתקפת הטרור שהייתה אחר הצהריים (יום ה') בקאבול, בכניסה לנמל התעופה הבינלאומי.

בעקבות הפיגוע נדחתה פגישת בנט – ביידן שהייתה אמורה להערך בערב. הפגישה כנראה תתקיים מחר אך מדובר במכה לא פשוטה לבנט שכבר פסע בדרך לבית הלבן ונאלץ להישאר במלון,

גם אם ייפגש בסוף עם ביידן, המצב הרוח של מיסטר פרזינדט נמצא במעמקי האדמה. ביידן לא יהיה מורכז ובכלל יתקשה לתמרן בין המשבר בקבאול לדרישות שיציב בנט אם בכלל. בנט גם יצטרך לשהות עד יום ראשון בארצות הברית בגלל דחיית הפגישה. ישיבת הממשלה בוטלה בעקבות כך.

במקביל דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל" כי לפחות 60 אזרחים אפגנים – שנהרו לנמל כדי לברוח מארצם – נהרגו במתקפה.

גורם בטליבאן אמר כי בין 13 ל-20 בני אדם – בהם ילדים ואזרחים זרים – נהרגו בשני פיצוצים מחוץ לנמל ו-52 נפצעו, כולל כמה לוחמי טליבאן.

רשת BBC דיווחה על 60 הרוגים לפחות, וציינה שבנוסף יש כ-140 פצועים. בית חולים בבירת אפגניסטן דיווח על יותר מ-60 פצועים שהגיעו לקבל טיפול. הערב לקחה השלוחה האפגנית של דאעש אחריות על מתקפת הטרור בקאבול.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין לבנט סייעתא דשמיא

    כמה בנט הנוכל והכושל בכל תחומי החיים.. ציפה ליוקרה מדינית לפוזה של ראש מדינה שנפגש עם הגדולים..התחנן לפגישה עם ביידן התלהב מביקורה הצפוי של מרקל והשתתפותה בישיבת ממשלה.. והכול לאור מצבו הירוד בדעת הקהל במיוחד לאחר שספינת הדגל שלו הייתה כמה הוא מומחה למגר את מגפת הקרונה כפי שסיפר לנו בספרו.. ולבסוף הביא לקטוסטרופה עם 29 נפטרים ל"ע מקורונה ביממה האחרונה מה שהתקשורת כמובן מצניעה ומאתרגת את יקירה בנט.. ככלות הכל לא נתניהו שנוא נפשה רוה"מ.. אבל "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום"..והעיתוי לא היה מוצלח מרקל ביטלה ראשונה לאור המצב באפגניסטן והחזרת חיילי גרמניה הביתה.. וכעת לצערינו לאחר הפיגוע הנורא למלכות של חסד עם היהודים.. גם הפגישה עם ביידן תיהיה בפרופיל נמוך..זה עונשו של רמאי שקרן ונוכל שרימה את ציבור בוחריו.. גנב את קולותיהם במרמה.. והפר הבטחותיו בז לבוחריו.. והעבירם לשמאל..והעשיה היחידה שלו היא פגיעה בציבור לומדי התורה בגזירה המפלה של המעונות.. בהרס הכשרות.. וברצון לפגוע בקדושת עם ישראל בגיור..

    גם מרקל קנצלרית גרמניה ביטלה קודם לכן את ביקורה |
    הגב