מקורבי ליצמן: אדמורי"ם לחצו עליו שיעזור לליפר

כמה שעות לאחר שפורסם כי סגן השר ליצמן נחקר בחשד לסיוע לדבר עבירה, מקורבי ליצמן מבהירים כי על ליצמן הופעל לחץ כבד מצד רבנים ואדמו"רים שניסו לעזור למורה החרדית

כמה שעות לאחר שפורסם כי סגן השר ליצמן נחקר בחשד לסיוע לדבר עבירה, מקורבי ליצמן מבהירים כי על ליצמן הופעל לחץ כבד מצד רבנים ואדמו"רים שניסו לעזור למורה החרדית לייפר, החשודה כי תקפה עשרות בנות חרדיות.

הערב (חמישי) פורסם במהדורה המרכזית כי ליצמן אישר בפני החוקרים שקיבל פנייה וכינס דיון בנושא במשרד הבריאות, אך לאחר שהבין את הפרטים אמר לגורמי המקצוע לפעול עפ"י חוק והסיר את ידיו מהתיק.

ליצמן חשוד שפעל תוך ניצול סמכויותיו כדי להשיג חוות דעת רפואית שיהיה בכוחה למנוע את הסגרתה של לייפר לאוסטרליה. לייפר, מורה ומנהלת בית ספר, חשודה שביצעה עבירות ביותר מ-70 מתלמידותיה באוסטרליה.

ליצמן,  פעל להשיג מסמך המאשר שהיא לא כשירה לעמוד לדין – ולכן לא ניתן להסגירה לאוסטרליה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אבל כבד - החשדות נגד סגן השר יעקב ליצמן... ואע"פ כן כעת ליצמן משתיק חילולי שבת רח"ל: - ליצמן למימרן בקול חי על חילולי השבת באשדוד: אני לא מעוניין שיעשו מזה בלגן, זה יעבור, רק חודשיים עברו מהבחירות שם, מה אתם רוצים? לא פותחים שם שום דבר חדש, יש שם הרמוניה. הכל זה סתם, מנסים לעשות בלגן. זה חוצפה נגד הקב"ה. נפלה עטרת ראשנו - יתומים היינו ואין אב!!!

    אבל כבד – החשדות נגד סגן השר יעקב ליצמן… ואע"פ כן כעת ליצמן משתיק חילולי שבת רח"ל: – ליצמן למימרן בקול חי על חילולי השבת באשדוד: אני לא מעוניין שיעשו מזה בלגן, זה יעבור, רק חודשיים עברו מהבחירות שם, מה אתם רוצים? לא פותחים שם שום דבר חדש, יש שם הרמוניה. הכל זה סתם, מנסים לעשות בלגן. זה חוצפה נגד הקב"ה. נפלה עטרת ראשנו – יתומים היינו ואין אב!!!
    היתה כתבה בחדשות לפני זמן מה שסגן השר יעקב ליצמן ואנשיו עושים מתחת לשולחן בכנסת עוד תיק של שחיתות.

    מענין לענין – חייבים לזכור: שמעון פרס העביר ילדים תימנים לאמריקאים לעריכת ניסויים כימיים על גופותיהם. "בשנות ה40, לא היתה עדיין לאמריקאים הבנה לגבי השפעותיה של הקרינה האטומית. הם ערכו ניסויים בקרינה על ילדים מפגרים, ובעיקר על אסירים שחורים בדרום ארה"ב. אך הניסויים נחשפו והופסקו. האמריקאים היו זקוקים לשפני נסיון בשביל הניסויים שלהם, ובאותו הזמן היתה ישראל נחושה בכוונתה לבנות כור גרעיני ולייצר, בסופו של דבר, פצצות אטום. הצרפתים ידעו איך לבנות כור גרעיני, אך רק לאמריקאים היו סודות בניית הפצצות. ישראל מסרה תינוקות תימניים לאמריקאים כדי שישמשו כעכברי מעבדה, בתמורה לסודות אלה. האדם שעמד בראש תכנית האטום הישראלית היה שמעון פרס. הוא שכנע את הצרפתים לבנות את הכור בדימונה, והוא החשוד מס. 1 שלי לגבי החטיפות. הוא המפלצת והוא רודף אחרי. הוא רודף אחרי כולנו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב