מקלב ל'אקטואליק': "סיכמנו עם הליכוד את כל ענייני החינוך"

קשיי המשא ומתן הקואליציוני בין הליכוד למפלגות הקואליציה, עדיין קיימים והפערים בולטים עד מאוד, אך בכל זאת במפלגות החרדיות מנסים להתקדם מעט במשא ומתן, לפחות סביב הנושאים המוסכמים

קשיי המשא ומתן הקואליציוני בין הליכוד למפלגות הקואליציה, עדיין קיימים והפערים בולטים עד מאוד, אך בכל זאת במפלגות החרדיות מנסים להתקדם מעט במשא ומתן, לפחות סביב הנושאים המוסכמים.

שעה קלה לאחר פגישת המשא ומתן הקואליציוני, עליה דיווחנו הבוקר, פגשנו את ח"כ אורי מקלב במסדרונות הכנסת, ובשיחה עם אתר 'אקטואליק' הוא חשף את הסיכומים שהיו היום בפגישת המשא ומתן.

ח"כ מקלב אמר כי "לא עסקנו בגיוס, כי זה תקוע אבל אנחנו בכל זאת מעוננים להתקדם, לכן הצוות עסק היום בענייני החינוך והגיע לסיכומים כלשהם ען הליכוד".

מקלב הוסיף ואמר "עסקנו במעונות, בצהרונים, בחינוך המיוחד ועוד, דברים שיש לנו הסכמה עליהם, יש לנו עניין לקדם את המו"מ ולא לתקוע אותו, לכן קיימנו את הפגישה ואפשר לומר שיש התקדמות".

בנוגע לחשיפת 'אקטואליק' על דבריו של השר לוין לנציגי המפלגה אמר מקלב "לא עסקנו בחוק הגיוס, זה שהוא תקוע וליברמן מתעקש אנחנו יודעים, אבל זו לא סיבה לתקוע את המשא ומתן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *