מקלב: "קורא לציבור שלא נראה חרדי – לחזור אלינו"

ח"כ אורי מקלב התייחס בפתיחת מטה יהדות התורה בבני ברק לחרדים החדשים

ח"כ אורי מקלב התייחס בפתיחת מטה יהדות התורה בבני ברק למיזוג בשמאל ואמר:"המשמעות של החיבור במפלגות הימין הוא הסדר מדיני בעוד חיזוק המפלגות החרדיות אקוטית, לא מבין את הפכפכות הזו שבין לילה יש מפלגה של עשרות מדהים מפלגה שנכשלה וירדה בגלל שנכשלה, מי שמצביע לגנץ מקבל את לפיד עם מספר מנדטים גבוהה, המשמעות היא לציבור החרדי גבוהה, אנחנו מכירים את ההכפשות, אנחנו מוכנים להסדר כזה שיתנו לנו רבע בלבד מהמיסים שהציבור החרדי משלם".

"יש ציבור שחי מהשטיפת מוח הזו של יש עתיד", המשיך מקלב, "ההכפשה הזו שהחרדים גונבים לו את התקציבים, הם משתמשים בהסברה שלנו כנגדנו, אנחנו נגיד לציבור את התמונה האמיתית".

הציבור החרדי לא ממקסם את היכולות האלקטוראליות שלו. יש ציבור גדול יותר שצריך להצביע עבורנו כאלה שלמדו במוסדות החרדים ויש לו משפחה חרדית. גם אם הוא חושב שהוא צריך לחזק את גוש הימין, – מי שמצביע ליהדות התורה מחזק את גוש הימין. יהדות התורה זו המפלגה הכי יציבה.

מקלב התייחס בדבריו לדרך בה צריכה יהדות התורה להתנהל, "אנחנו לא צריכים פרסומאים. רק העשיה היומיומית מספיקה. אנחנו מצטיינים בכל פרמטר.חברתי כלכלי וציבורי. אנחנו המפלגה היחידה שדרשה את הטבות המס את הנושאים הבריאותים".

לסיום, קרא מקלב לציבור לובשי החולצות הכחולות "אנחנו קוראים לכל הציבור שאולי לא נראה החרדי. תחזרו להצביע באחריות ליהדות התורה. מי שנמצא בכנסת יודע הליכוד מביא יוזמות נגד מסורת ישראל. מי שמצביע לליכוד מחזק אותם בזה. ההצבעה ליהדות התורה תרוויח שנים גם הצבעה לגוש הימין וגם שמירת הצביון היהודי של מדינת ישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *