משפחת קליינרמן לבני גנץ: למה אתה לא טורח לעזור לנו?

משפחת קליינרמן מאשימה את שר הביטחון שלא השיב להם עד כה על פנייתם לערב את הצבא בחיפושים אחר בנם מושי

משפחת קליינרמן מאשימה את שר הביטחון שלא השיב להם עד כה על פנייתם לערב את הצבא בחיפושים אחר בנם מושי. "היום – 131 יום – להיעלמותו של בנינו היקר מויישי קליינרמן ועדיין אנו מחכים להתפתחות ממשית שתוביל לחזרתו הביתה . משטרת ישראל ,באמצעות מפקד מחוז ש"י , ראש הימ"ר ואנשיהם נמצאת עימנו בקשר רצוף . אנו מודעים ומודים על ההשקעה והניסיון למצוא את מויישי ומעריכים את המאמצים האדירים מבחינתם.", הם כותבים במכתבם.

"עם זאת", כותבים ההורים של מושי, "אנחנו , הוריו של ילד בן 16 , אזרח ישראלי המתגורר בישוב שהוא תחת אחריותו של שר הביטחון – עדין ממתינים לתגובתו של מר גנץ לבקשת הסיוע של הכוחות והגורמים בצבא המתמחים באיתור נעדרים , באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו. לא יעלה על הדעת שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע המזעזע שאנו עוברים עד כדי כך שכבוד השר לא מוצא לנכון להגיב, ולו בשורה אחת למכתב שהופנה אליו בדיוק לפני חודש."

לסיום כותבים: "לא ננוח ולא נשקוט עד השבתו של בנינו הביתה. אנו פונים בזאת לציבור הרחב ומבקשים מכל אדם שידועים לו פרטים היכולים לסייע בחקירה, לרבות בנושאים הנוגעים לחשד המיוחס לעצור ששמו הותר לפרסום, סלומון אברמוב- ליצור קשר עם משטרת ישראל בטלפון 0552552027 ולשתף את גורמי החקירה בכל הידוע לו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *