"משרד הבריאות משחק עם הבדיקות, הציבור הישראלי הוא פראייר"

ח"כ אלי אבידר מתח ביקורת חריפה על ניהול משבר הקורונה בישראל, וטען להסתרת מידע מהציבור: "הורידו את כמות הבדיקות, הממשלה הזאת היא כישלון"

ח"כ אלי אבידר סיפר בראיון ל'רדיו ללא הפסקה' על יחסיו עם מי שכינה את רה"מ נתניהו 'היטלר', סדי בן שטרית: "אני מכיר את סדי בהפגנות, אני אוהב את האיש הזה, הוא מדבר מהלב גם כשהוא אומר דברים שלרוחי וגם שלא לרוחי. אני יודע שכשאני אראה אותו בפעם הבאה אני אומר לו את דעתי על מה שהוא אמר אבל הוא איש מיוחד, הוא לא מתיימר להיות הוגה דעות הוא בא להפגין מהלב. בוודאי שאני מגנה את הדברים, אני חושב שזה לא ראוי, אבל הוא איש שאני מאוד מעריך".

על החלטתו של בני גנץ להקים ועדת חקירה לעסקת הצוללות, אמר: "ליברמן הצביע בעד ועדת חקירה על הצוללות כל הסיעה הצביעה על הדבר הזה מאחר וישנם דברים שהתגלו לאחרונה כמו ההצהרה של דן הראל. אני חשבתי באופן הגיוני שהפרשיה הזאת היא מושחתת ולכן הוא הצביע בעד, נקודה. אין יותר מה להגיד, הדעה שלו שצריך לבדוק את זה. תהיה ועדת חקירה ונבדוק".

אבידר מתח על התמודדותה של ישראל עם נגיף הקורונה, וטען: "הציבור הישראלי הוא ציבור של פראיירים, ציבור של פראיירים. דבר אחד שאנחנו לא מקבלים בנתוני השקיפות זה כמה בדיקות מתבצעות ביום. כאשר שטייניץ אומר שירדנו, אני רוצה לדעת כמה בדקו. תמיד צריך להסתכל על שני נתונים שהם החשובים – כמה חולים קשים וכמה מונשמים. סדר גודל מתחילת מרץ של אותו מספר, 300 חולים קשים, 120-130 מונשמים. מה קורה במצרים? בעזה? ביוון? אנחנו מדינה של פראיירים! בשום מדינה בעולם לא היו סוגרים את המשק לדקה אחת ולא היו עושים תקנות על 300 חולים קשים ועל 122 חולים מונשמים".

לדבריו,"האנשים האלה חושבים שהם מנהלים וגדולים, פשוט הורידו את כמות הבדיקות. זה לא משנה כמה בדיקות היו, בסוף אותו מספר קשים ומונשמים, מה זה אומר? שאנשים רבים במדינת ישראל מקבלים את הקורונה ומחלימים, ואפילו לא יודעים שהם חלו. האנשים שאיבדו את הפרנסה שלהם, זה הכי חשוב. אנשים פראיירים שלא נותנים להם לעבוד ולהתפרנס, הממשלה הזאת היא כישלון, לא שטייניץ ולא שמייניץ. הממשלה הזאת מלכתחילה לא טובה וצריך שהכישלון שעומד בראשה, נתניהו, ילך ללכת הביתה כי זה לא ישתפר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *