משרד החינוך ירכוש אלפי טלפונים כשרים עבור התלמידים בציבור החרדי

"העומס על הקווים והשרתים אינו מאפשר את הלמידה מרחוק"

מליאת הכנסת קיימה הבוקר דיון בהצעה לסדר שהגיש ח"כ אורי מקלב יחד עם חברי כנסת נוספים לאור קריסת מערכות הלמידה מרחוק, ח"כ אורי מקלב תקף את הדיונים המתקיימים כעת ואמר כי מה שעומד לנגד עיניהם הוא החזרת המשק לשגרה ולא ההיבטים החינוכים, "מערכת החינוכית היא דבר חשוב מאוד כאשר מדברים על חזרה לשגרה, אבל השיח ורוב הדעות והבלבול שנוצר בגלל שהדיון הוא אינו חזרה ללימודים אלא האם בתי הספר מספיק טובים כדי לשמש כבייביסיטר עבור ההורים שחוזרים לעבודה", אמר ח"כ אורי מקלב.

"במקום לשים את הדגל החינוכי לנגד עינינו אנו שמים את דגל החזרה לעבודה במקום הראשון ונוצר זילות של ממש בצורך של לימודים עצמם".

כאשר יש שני ילדים בבית המצב נהיה בעייתי קל וחומר כאשר יש ארבעה ילדים כלי תקשורת בבית או להדפיס את כל החומרים הריכוז של התלמידים בבית קשה יותר, יש צורך לקיים למידה יותר חברתית אתגרית וחוויתית" אמר מקלב.

ח"כ אורי מקלב דרש בדבריו לסבסד את דקות השיחה והשאלת מכשירי טלפון עבור תלמידי הציבור החרדי, במערכת החינוך החרדית התמודדו עם הלמידה מרחוק בצורה נפלאה הכינו שיעורים עבור כל כיתה שיח עם כל מורה ומורה אך הכל קורס, העומס על הקווים והשרתים אינו מאפשר את הלמידה מרחוק".

"לבקשתנו משרד התקשורת פרסם תקנות שיסבסדו גם את דקות השיחה מול חברות התקשורת הקווים, המענה לציבור חייב להיות גם בסבסוד דקות השיחה וגם בהשאלת טלפונים לתלמידים שחסר להם.

מקלב הודיע במליאת הכנסת כי משרד החינוך ירכוש בימים אלו אלפי טלפונים כשרים עבור השאלה לתלמידים בציבור החרדי לצורך הלמידה מרחוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *