משרד הפנים מאיים על רון קובי: יש לך חודשיים בלבד להעביר את התקציב

פרסום ראשון: משרד הפנים פונה במכתב לראש העיר טבריה רון קובי: עליך להעביר את התקציב תוך חודשיים, ואם לא – נצטרך לפזר את המועצה והעירייה

זה היה באוויר כל הזמן, אבל ראש העיר המתוקשר של טבריה, רון קובי, ניסה לדחוק את הנושא בצד ולא לחשוב עליו: תקציב העירייה שעד לרגע זה לא עבר.

אם קובי חשב שהוא יצליח איכשהו לצאת מביצת התקציב, הגיע המכתב הרשמי ממשרד הפנים לפיו יש לו פחות מחודשיים לדאוג להעברת תקציב העיר, ולא – הוא או חברי העירייה יצטרכו ללכת הביתה.

במכתב ששלח אליו בועז יוסף, ממונה מחוז צפון במשרד הפנים, הוא דורש ממנו להעביר את התקציב של העיר בדחיפות, ונותן לו ארכה לעוד פחות מחודשיים.

וכך הוא כותב: "בהתאם לסעיף 206 לפקודת העיריה, המועד האחרון לאישור התקציב השנתי לרשות מקומית לשנת 2019 הוא יום ראשון 30.6.2019. נכון להיום טרם אושר התקציב ובאם לא יאושר נצטרך לפעול על פי החוק".

עוד כותב בועז יוסף: "אני פונה אליך לעשות כל מאמץ לאישור התקציב בכדי שלא נאלץ לנקוט בהליכים הקבועים בחוק (האפשרות כי יוחלט לסיים את כהונת חברי המועצה או ראש הראשות)".

עוד מבהיר בועז יוסף: "יובהר כי אין בכוונת המשרד לאשר הארכת מועד לאישור תקציב ברשות המקומית מעבר לתאריך שסוכם".

ל'אקטואליק' נודע כי בימים האחרונים ניסה ראש העיר להפעיל לחץ רב על חברי המעוצה דודיק אזולאי ורפאל טרבלסי, כדי שייכנסו לקואליציה, ואף הבטיח להם הבטחות מפליגות כולל סגני ראש עיר בשכר ועוד תפקידים.

אך השניים שללו מכל וכל את הרעיון להיכנס לקואליציה שלו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *