"מתאבד שיעי": העיתונאי החרדי שתיעד את ההפרות – זוכה לחיבוק מהברנז'ה החילונית

עיתון 'גלובס' פירמה בחר את העיתונאי ישראל פריי ברשימת הטופ 10 ה- כתבות הנבחרות של השנה

עיתון 'גלובס' פירמה בחר את העיתונאי ישראל פריי ברשימת הטופ 10 ה- כתבות הנבחרות של השנה.

פריי שהרבה לתעד הפרות של הנחיות הקורונה מתוך המגזר החרדי וגרם אולי בכך להלשנה, כתב בטוויטר, "אם מישהו היה אומר לי לפני שנה שאחלוק רשימה עם ברנע ווייץ הייתי שולח אותו להסתכלות. והנה, החיים דינאמיים, הגעתי הלום."

"נבוך, גאה ושואף לנכוח גם ברשימות הבאות, קצת בשביל האגו, הרבה בשביל עבודה טובה והשפעה על שאני מאמין בו. תודה עורכי גלובס, תודה לכם עוקביי", כתב פריי.

בגלובס ניתחו וכתבו את סיבת הבחירה בפריי: "בעולם שבו הטור של ליבסקינד הוא גול עצמי, פריי הוא כמעט מתאבד שיעי. החברה החרדית היא לעומתית ומסתגרת מעצם טיבה. ופריי, כך נראה, צעד אל תוך האש הזאת בעיניים פקוחות. הוא איבד את עבודתו (על רקע דיווח בנושא שאינו קשור לקורונה), מתמודד עם הצקות והטרדות בלתי פוסקות ומשלם מחירים נוספים. בתוך כל התופת הזאת, התנהלותו מעלה גם את השאלה החשובה מהי באמת טובת המחנה, והאם הגישה ה"לא פטריוטית" שלו היא גם בחירה בנתיב שאינו נאמן רק לשליחותו העיתונאית, אלא שעשוי בסופו של דבר להציל חיים."

איש התקשורת יאיר לוי, שנלחם כנגד העיתונאים החרדים שמוציאים דיווחים מתוך המגזר החרדי כתב בתגובה בטוויטר: "גם רון קובי לא חלם לחלוק מעמד עם רון חולדאי ויונה יהב, והיכן הוא היום? כשהמעמד שלך נבנה רק בזכות שנאה ולא בזכות הכישורים, זה מעמד רעוע במיוחד.".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אידי

    כתב עלוב. זה השאיפה שלו. להצמד לברנע.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב