מתחתנת? 10 כללי זהב לפאה ראשונה

עונת החתונות בעיצומה ומאות כלות טריות מתרגשות לקראת הפאה הראשונה שלהן. שוק הפאות צמח מאוד בשנים האחרונות, כמו גם ההיצע הרב והמגוון, עשרת הדיברות לרכישת פאה ראשונה מוצלחת מהמוחית "זהבה וייצמן"

אז ה הם עשרת הכללים שכדאי לך לדעת, כלה ?

  1. עוד בטרם מצאת את המיועד, הביטי סביב ונסי לפתח טעם אישי בתחום כיסוי הראש. סמני לעצמך סגנון מועדף ועיצוב שיהלום אותך.
  2. כשהגיעה השעה בשעטו"מ, טפלי ברכישת הפאה ללא שהות, כך תנצלי את חלון הזמן לערוך מחקר, לבצע רכישה חכמה ולהתרגל לכיסוי הראש ולסגנון החדש.
  3. לפני שמתחילים, רצוי לגבש תקציב ורק אז לצאת לדרך. הקפידי שהפאנית שבחרת בעלת ניסיון רב בתחום, ומספקת את כל השירות הדרוש בהתאמה למידותיך כולל תיקונים, עיצוב וטיפול שוטף.
  4. בחרי בפאנית שמחזיקה מלאי עשיר של פאות מוכנות. כך, תוכלי למדוד ולחוש אותן מבלי לדמיין איך תראה הפאה שלך. במידה ובחרת בדגם מסוים שהופיע בתצוגה, אל תתפתי לבקש שיכינו לך אחת חדשה "לפי מידותיך". רכשי את הפאה שמדדת כי אין פאה דומה לרעותה.
  5. בימים אלו שולטת אופנת ה"אורך האחיד" בעוד פאות מדורגות עוזבות את המדפים. "אל תחששי מטרנדים", אומרת זהבה. פאה באורך אחיד מאפשרת חופשיות בעיצוב כך שאם תחליטי לדרג, לסלסל, לאסוף או להשאיר פזור – הדבר אפשרי.
  6. כלות רבות מעוניינות בכמה סגנונות פאה, ותוהות האם לרכוש יותר מפאה אחת. לשאלה זאת קיימת תשובה חדשנית בשוק, שמאפשר כמה אופציות בפאה אחת: פאת פטנט המסוגלת להפוך מפאת סרט לפאה מלאה, עם או בלי פוני.
  7. פאה "ביבוש טבעי" שניתן לחפוף ולייבש בצורה ביתית, ולדלג על פאנית טובה עבורך, רק אם את מיומנת ובעלת ניסיון, לכלה הטרייה ממליצה זהבה להתחיל את חיי הפאה שלה בתחזוקה מקצועית ושוטפת אצל פאנית, עד שתצבור ניסיון והבנה עם הפאה שלה.
  8. גם בחלוף מספר חודשים מרכישת הפאה, יתכנו שינויים קלים בעיצוב או בסירוק. הקפידי לטפל בפאה אך ורק במקום בו נרכשה.
  9. במידה ובחרת לשלב בעיצוב גוונים בהירים, בקשי אותם ממוקמים מהאוזן ומטה ולא בחלק העליון של הפאה.
  10. קניית פאה היא חוויה נעימה, וודאי שאת מרגישה כך לאורך כל הדרך, מזל טוב!

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פאה נכרית תשמש חומר הסקה לגיהינם

    אלא מה?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב