מתנקם בחרדים • רון קובי: אפתח את החוף הנפרד בשבת

ראש העיר טבריה מממש את האיום שלו אמש נגד החרדים אם יפילו את התקציב ומכריז: "מהשבת הקרובה החוף הנפרד פתוח בשבת"

רון קובי החליט לממש את האיום שלו מאמש על החברים החרדים במועצת טבריה ולפתוח את החוף הנפרד בשבת.

"אריה דרעי עשה את הטעות של החיים שלו, שר פנים שהתערב במועצת עיר וגרם לה להתפזר. זו הפרת אמונים של שר הפנים אריה דרעי", כך אמר קובי היום בשיחה ל'ערוץ 7'.

כשנשאל מניין הביטחון שאכן אריה דרעי הוא שהתערב בהתנהלות מועצת העיר, הוא משיב: "אנחנו יודעים בוודאות מה הוא רוצה לעשות ואת מי הוא הפעיל. ראינו את השבבניקים שלו אתמול במועצת העיר. האיש הזה הוא סכנה לדמוקרטיה של מדינת ישראל.

"תראו כמה הצלחתי, הימין החילוני בראשותי ריסק את הציונות הדתית. הליכוד מבין שיש לו בעיה עם הימין-ימינה. הציבור בישראל רוצה ימין שפוי ובגלל זה אני פה ותראה מה יקרה, אריה דרעי יילך הביתה ואני אחליף אותו במשרד הפנים. זה מה שיקרה".

קובי: "אני שמונה חודשים ראש עיר. עשינו אתמול דו"ח חצי לשנת 2019, חסכנו חמישה מיליון שקלים ביחס לשנה שעברה. העירייה מאוזנת. אין גירעונות. רבותי, שר הפנים הזה נפל לרצונות של החרדים שרצו להפוך את טבריה לעיר חרדית".

לדבריו אלה הוסיף קובי הבטחה: "החוף הדתי שאריה דרעי פתח ייפתח בקרוב מאוד בשבתות לציבור הרחב", וכשהוא נשאל אם מדובר בהחלטה שאינה אלא נקמה באריה דרעי הוא משיב וקובע שהוא אינו נוקם, אך משרד הפנים השקיע בחוף הנפרד שני מיליון וחצי שקלים ואין טעם לסגור מתקן שהושקע בו סכום שכזה בשבתות. "רבותי, זה נגמר".

מאוחר יותר פרסם קובי בדף הפייסבוק שלו כי החוף הנפרד יפתח בשבת כבר החל מהשבת הקרובה, רח"ל.

"אריה דרעי הוא אריה שבוכה מבצל ויבכה מעוד הרבה בצלים. אדם חלש, נטול יכולות, גנב שבטעות נמצא בכנסת ישראל ואני היחיד מכל ראשי הרשויות שאומר את האמת בפנים. כולם מתרפסים בפניו ונכנעים לו".

"נהפוך את טבריה לעיר חילונית אמתית שלא רואה את אריה דרעי ממטר. ברוך ה', התנועה החילונית יצאה מטבריה וטבריה תפרח ותעלה מעלה מעלה וכל המדינה תבין שהגיע הזמן שחילונים רוצים לחיות. מטבריה עתידים להיגאל והגאולה היא לחילוניות", הכריז רון קובי.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. העניין הזה יחזיק בדיוק עד שיפטרו אותו: כלומר, שבועיים.

    ובא לציון גואל, וברוך שפטרנו בשם ומלכות.

    אני |
    הגב
  2. הכלב שלא הפסיק להסית סוף סוף הולך הביתה

    האיש שלא הפסיק להסית סוף סוף הולך הביתה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. לאלפי שנים טבריה הייתה העיר שמאחדת, וראש העיר במקום לחזק את השורשיות הזו, לקח את העיר והרס זאת. ראש העיר במקום לדאוג לצורכי העיר, בוחר בצורה מכוונת להגביר את הקוטביות בין הציבורים השונים בעיר.

    לאלפי שנים טבריה הייתה העיר שמאחדת, וראש העיר במקום לחזק את השורשיות הזו, לקח את העיר והרס זאת. ראש העיר במקום לדאוג לצורכי העיר, בוחר בצורה מכוונת להגביר את הקוטביות בין הציבורים השונים בעיר.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב