מתקין מזגנים חרדי נפל מגובה בירושלים – מצבו קשה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר חרדי כבן 50 שנפצע קשה כתוצאה מנפילה מגג מרפסת

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר חרדי כבן 50 שנפצע קשה כתוצאה מנפילה מגג מרפסת תוך כדי עבודתו ברחוב מעגלי הרי"מ לוין בירושלים.

מוטי ליבוביץ חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הוא נפל מגג מפרסת מפלסטיק שנשבר והוא נפל פנימה לתוך המרפסת. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני ומצבו בשלב זה מוגדר קשה".

דודי שקלאר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "מדובר במתקין מזגנים. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב קשה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא צריך לנסות לתרץ

    לא צריך לנסות לתרץ כתיבת כסו צוואה. צוואה מוזרה מאד, ובפרט שהבן הגדול היה כה מוסר לאביו ולחצר, והוא לא קטן מאחרים בבית סדיגורא שבבוא היום הפכו לממשיכי ההנהגה באדמורות.
    גם תמוה איך בכתיבת כזו צוואה ניתן לשחק ולהתל כאבא טוב כלפי שאר הבנים. בשביל זה צריך להיות שחקן טוב וגם משהו שקשה להגדירו רע, אך זה המצב, אם לא שהאבא היה נתון בלחץ עצום, ולא לחינם הוא נאלץ להגיע לבית דין ששם בהסכמי בוררות מאולצים נעשקים אנשים מנכסיהם, ירושות מיורשיהם ומה לא. בשעתו כשבית דין זה הוקם, כבר אז כאב וכעס השבט הלוי שידע היטב מה הולך לקרות שם. הרכבים מהרכבים שונים. דיונים בהרכבים לא ידועים, ועושק חמס וגסל. לפי המופיע בחז"ל אודות דייני ישראל עח"ל בעיקבתא דמשיחא, אז לפחות אנו בתקווה שאוטוטו הנה זה עומד אחר כתלנו.

    ליאור |
    הגב